Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Kobieta, 27 lat

Witam!
Ostatni raz uprawiałam seks w prezerwatywie 04.12, nic nie pękło, wszystko było pod kontrolą. Nie mam okresu do dzisiaj (tj. 09.01), a planowo powinien wystąpić 18.12. Zrobiłam 3 testy - 3 wyniki negatywne, byłam u ginekologa 27.12 - USG nic nie wykazało, zapisano mi D*** 2 x 2 dziennie (dziś skończyłam, przy czym zero bólu piersi czy brzucha... nic).
Przy gwałtownym wstawaniu boli mnie prawy jajnik, albo przy rozciąganiu się. Co może być powodem tego, że nie mam okresu? Czy muszę jeszcze poczekać od odstawienia D***?
Proszę o odpowiedź

Dr n. med. Anna Wilczyńska 61
Dr n. med. Anna Wilczyńska Ginekolog, Warszawa Rembertów 61 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Dzień dobry!

W ciągu 7 dni od odstawieniu leku powinna pojawić się miesiączka.

Ból jajnika może być związany np. z torbielą na jajniku. Jeśli ból będzie się nasilał, powinna się Pani zgłosić do lekarza.

Po prawej stronie ból może też dawać np. zapalenie wyrostka robaczkowego.

Z poważaniem

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500