Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Mężczyzna, 14 lat

Witam, mam 19 lat. Dzisiaj podczas kąpieli nacisnąłem na sutek i zobaczyłem, że wydziela mi się brązowy płyn, nacisnąłem drugi sutek i to samo. Około pół roku nie biorę sterydów, co to może być?

Bardzo proszę o odpowiedź.

 Agnieszka Barchnicka 76
Agnieszka Barchnicka Internista, Chorzów Chorzów II 76 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Witam serdecznie,

Wyciek z piersi u mężczyzny może być spowodowany zaburzeniami hormonalnymi (np. zbyt wysoki poziom prolaktyny), przewlekłym zażywaniem leków (zażywał Pan sterydy, nie napisał Pan jednak jak długo były stosowane, z jakiego powodu), zmianami zapalnymi lub guzami sutka.

Koniecznie proszę zgłosić się do lekarza (lekarz rodzinny może skierować Pana do poradni chorób sutka, można także zapisać się do onkologa). Lekarz zbada Pana, wypyta o dolegliwości, choroby przewlekłe, leczenia jakie było w przeszłości. Zaleci badania hormonalne (poziom prolaktyny), posiew wycieku z piersi oraz badanie cytologiczne wycieku, USG piersi, w razie konieczności biopsję.

Bez powyższego postępowania diagnostycznego, trudno niestety stwierdzić jaka może być przyczyna u Pana. Możliwe przyczyny wymieniłam na początku odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500