Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Kobieta, 30 lat

Witam! Mam 25 lat. Pojawia się u mnie brązowy śluz przed miesiączką i zaraz po niej. Ostatnio jednak śluz zauważam również na drugi dzień po stosunku z mężem (za każdym razem). Jest on z delikatną domieszką krwi. A dziś (jestem w połowie cyklu) wyleciała z pochwy za jednym razem bardzo duża ilość jasnobrązowego, bardzo ciągnącego śluzu również z delikaną domieszką krwi... Dodam, że śluz nie ma zapachu, nie odczuwam żadnego pieczenia i swędzenia. Wraz z końcem ostatniego opakowania, odstawiłam również ***** (dwuskładnikowa tabletka antykoncepcyjna), który brałam ok 5 lat. Lekarz stwierdził u mnie małą nadżerkę, ale powiedział, że nie trzeba jej leczyć, dopóki nie urodzę pierwszego dziecka. Bardzo proszę o informacje, co może być przyczyną pojawienia się takiego śluzu?

Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Aneta Zwierzchowska 77
Lek. Aneta Zwierzchowska Stażysta/Rezydent, Warszawa Ochota

Witam.

Wydaje się, że plamienie może być spowodowane nadżerką lub zapaleniem pochwy/szyjki macicy. Jest to też częsty efekt uboczny tabletek antykoncepcyjnych, ale jeśli problem pojawił się dopiero po ok. 5 latach ich stosowania, to mało prawdopodobne, żeby to było jego przyczyną.

Pozdrawiam serdecznie!

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500