Czy po założeniu spirali okres może się opóźniać?

Pod koniec ostatniego okresu, ginekolog założył mi spiralę bez hormonów. Parę dni jeszcze krwawiłam. Później podczas pierwszego stosunku, po założeniu spirali, zaczęłam krwawić - trwało to trzy dni. Okresy mam dość nieregularne - 27 do 32 dni. Raz zdarzyła się nawet przerwa 36 dni. Dziś jest 31. dzień i nadal nie dostałam miesiączki. Zaczynam się denerwować. Czy tak może być? Dodam, że w trakcie stosunku nie doszło do wytrysku w środku. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pytanie zadane 28-11-2010r. o 23:05
 Redakcja abcZdrowie porady udziela Redakcja abcZdrowie

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.

Porada eksperta

Dzień dobry!

Proszę spokojnie poczekać na krwawienie. Nawet, gdyby pojawiła się ciąża to spirala usunie ją mechanicznie i pojawi się krwawienie.

Z poważaniem

Artykuły na ten temat:
Porozmawiaj o tym na Forum Seks »
Komentarze
Wyloguj

Porady ekspertów

Wymioty po przyjęciu tabletki antykoncepcyjnej

Witam! W ostatnim opakowaniu przy 23 tabletce wymiotowałam, więc stwierdziłam, że 24 nie wezmę...

lek. Anna Syrkiewicz Porady udziela lek. Anna Syrkiewicz lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
Pomylenie tygodnia przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych

Co się dzieje w przypadku pominięcia przyjmowania pigułek antykoncepcyjnych w ostatnim tygodniu...

lek. Anna Syrkiewicz Porady udziela lek. Anna Syrkiewicz lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
Zmiany w piersi - czy mogą być groźne?

Witam, mam 23 lata i od roku zażywam tabletki antykoncepcyjne, w związku z tym moja dr ginekolog...

lek. Magdalena Kowalska Porady udziela lek. Magdalena Kowalska lekarz w Klinice Neurologii i Epileptologii w Szpitalu im. prof. W. Orłowskiego w Warszawie.
Zwymiotowanie pierwszej tabletki po przerwie

Witam, mam następujący problem. Po 7-dniowej przerwie wzięłam tabletkę antykoncepcyjną o stałej...

lek. Anna Syrkiewicz Porady udziela lek. Anna Syrkiewicz lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
Plamienie jako pierwszy dzień krwawienia

Witam! Mam 17 lat, lekarz przepisał mi tabletki antykoncepcyjne. Zwykle miesiączka rozpoczyna...

lek. Karol Kaziród-Wolski Porady udziela lek. Karol Kaziród-Wolski lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii w Świętokrzyskim Centrum Kardiologii.
Wymioty i dodatkowa tabletka antykoncepcyjna

Witam! Biorę tabletki Jasmin. Dziś jest 20 dzień bieżącego opakowania. Tabletki zażywam o stałej...

lek. Karol Kaziród-Wolski Porady udziela lek. Karol Kaziród-Wolski lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii w Świętokrzyskim Centrum Kardiologii.
pokaż 10 następnych
Zamknij Załóż konto
Zamknij Logowanie

Nie masz konta? Załóż teraz

Zapomniałem hasło Przypomnij hasło

Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij