Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Kobieta

Witam! od 9 grudnia spożywam 1300 kcal dziennie (z maleńkimi weekandowymi odstępstwami). Schudłam 2 kilogramy. Czy nie jest to zbyt mało? Jestem wegetarianką, ćwiczę raz w tygodniu jogę, tańczę i pływam też raz w tygodniu. Jem często obiady w wege stołówce - warzywa, trochę fasoli, ewentualnie ciemna bułka, trochę ziemniaków. Wklejam jadłospis: 9.12 sok pomidorowy 240 kcal, pół kanapki z bio serkiem 164kcal, jajecznica 120 kcal, 20 gram pleśniaczka 59 kcal, herbata z miodem 84 kcal i cytryna 30 kcal, 114 kcal serek 146, kcal banany 200 kcal, 3 świnki 507/100 15 gram, 76,05 ziemniaki 425-334+116 40, masło, jajka 36 334 kcal, 1177 BIODRA 115 TALIA 75 10.12 ziemniaki 116 gram - 100kcal, dwa białka 36, łyżeczka masła 40, ser bałkański 131 307kcal, 251 gram kalarepy 73 kcal, banan 130 kcal jabłko 70 kcal, jogurt 104 kcal 304 kcal, smoothie 162 kcal, 162 kcal buła 594 kcal, żelki 150 gram 510 kcal, 510 kcal, ciasteczko 5 gram 40kcal, cola 50 kcal 1740 kcal. 11.12 dwie kromki chleba tostowego 118kcal camembert 90kcal łyżka serka lucina 40kcal katchup 10kcal gruszka 81 kcal, jabłko 60kcal, banan 100kcal, jogurt 100 kcal, dwie mandarynki 30kcal 375kcal 4 ciasteczka 160 kcal 5 żelek 11 kcal łosoś w sosie mącznym żurawinowo migdałowy, pleśniak w cieście, garść frytek, dwa drinki z soku pomarańczowego 5 żelek 11 kcal xxxkcal

12.12 smoothie 162kcal banan 110kcal jajecznica 120kcal zupa z groszku 60kcal/100ml 180kcal herbata z cytryną 30kcal i 3 łyż cukru 72kcal 102kcal wrap italsky 201 kcal 130 kcal 400 kcal owoce 159 kcal i warzywa w kubeczku 66 kcal 225 kcal jabłko 60kcal jogurt 83 143kcal 1299kcal 13.12 banan 100kcal twaróg 150kcal jajecznica 130kcal dwie kromki tostowego 100kcal pleśniak 59kcal sprite 73kcal (613) zupa, pizza, warzywa 150kcal,pasta 200kcal 1200 14.12 Kanapka 160kcal jajecznica 130kcal chleb tostowy 100kcal twaróg 160kcal jabłko 60kcal banan 100kcal 180g mango 120kcal jogobella 90kcal czekolada goraca 140kcal ciastko macdonald 210kcal 1270kcal obiad w vege 1670

15.12 225g gruszki 122kcal Jogurt 90kcal awokado 160kcal 2kr ciemnego chleba 271kcal twarożek 150kcal kostka linie 52 kcal plasterek sera topionego 43kcal pleśniak 90kcal 978kcal wódka 110kcal/kieliszek z sokiem makaron 120kcal 5 ciastek 200kcal jeden migdał w cynamonie 1548 16.12 Tost, jajecznica 250kcal Herbata z cytryną i miodem 82kcal Szpinak 70kcal Ciasteczka 200kcal 602kcal Dwie kukurydze 180kcal z łyżką masła 240kcal 842 Deser sojowy 110kcal Jabłko 60kcal Kalarepa 80kcal 1092kcal 17.12 Płatki śniadaniowe 391kcal Maślanka 41kcal Tuńczyk 100kcal 547gram bakłażana- 115kcal, oliwa 88kcal, cytryna 30kcal Zelek 66kcal (831) 40gram sera żółtego 150kcal (981) Krewetki 50kcal Pizza 700kcal Banan 100kcal Czekoladki 200 kcal 90kcal 2090kcal 18.12 Papryka 80kcal Pasta oliwkowa 50kcal Ziemniaki 225kcal 200gram maślanki 25kcal Bagietka 400kca Jabłko 60kcal Tost 100, 40 pleśniak, linie 50, 59 249 1089kcal 304 kcal szampan 300kcal jajka? Łyżeczka masła 36kcal 1729 kcal

19.12 Łyżka gervasego 50kcal Dwie kromki tostowego 120kcal Pasta z awokado 100gram-160kcal 3 białka jedno żółtko 95kcal Pasta oliwkowa 20kcal 445kcal Banan 100kcal Alpro soja 100kcal 200kcal (645kcal) Ziemniaki 200kcal Maślanka 20kcal Zupa 200kcal 420kcal (1065) Mandarynka 15kcal Słodka chwila 114kcal 129kcal (1194) Kalarepa i papryka 60kcal Zupa 100kcal Pasta oliwkowa 50kcal 210kcal 1404 20.12 Płatki 275 Gruszka 47 Jogurt 90 412kcal Soja, banan 200kcal 2kostki Linea 104 50gram sera pleśniowego 140 2 kromki chleba 271 515kcal (1127) Herbata 72kcal (1199) Red bull 8kcal Chleb tostowy 110kcal Łosoś 40kcal 158 (1357) 21.12 Losos 40kcal Chleb 110kcal Jajecznica 130 Linie 50kcal 2 jabłka 120kcal Maslanka 190kcal 1463 22 1308 23 1549 24,25,26 duuuużo 

27.12 11:00 uszka 406kcal 12:30 suszi 300kcal 15:00 sałatka 454kcal 16:00 kaszka 177kcal 19:30 szpinak 142kcal 1479 28.12 9:00 tost, jajo 348kcal 13:30 Kalafior 235kcal 14:10 bita śmietana 35kcal 15:32 jogurt z mango 224kcal (742) Ziemniaki 100 Grejpfrut 126 968 Tuna z ziemniakami 225kcal 1193 Pomarańcz 110 (1303) 29.12 szynki sojowej 40kcal Bułka 258 20gram masła 115 kcal 413 Gruszka z jogurtem 240kcal 653 Kalafior60 Bułka z krewetkami 350 Sałatka 300 gram, zupa 250ml 200kcal (1263) Bułka biała z sosem ???? 1500? 10 żelków 50kcal 30.12 10:30 Owsianka 183kcal Jogurt 90kcal Pomarańcz 60kcal 333kcal Jogurt 90 423 Krewetki 350 773 Ciastka 150kcal Kakao 150 100kakao 1173 Mleko 150 1323 31.12 Owsianka z jogurtem 273kcal Tost, jajecznica 385 Ziemniaki 255kcal 300gram plus dwa białka plus masło 100 355 1013 Pasta bakłażanowa, humus, tzatziki, bułki pity dwie małe, surówka, 2 pierożki, 1 uszek, 2 falafle, gorąca czekolada, ????

01.01 320gram pomarańczy 100kcal Klopsy 320 Kanapka z pastą wymyśloną (jajko, ser itp.) 282 Jabłko 70 (772) Krowa, krowa, swinga, 2korzenne 250 (wytentego) Fasolka z bułką 180kcal Brukselka 115 Mleko z miodem 160kcal 1477 02.01 Bułki z pastą 507 Banan 100 Frytki i szparagi 450 Pringels 100 Michałek 100 1257 3.01 Bułka z masłem 207 Sok duży 198 Bułka z łososiem i sałatą 350 Sojowe mleko 155 Sok warzywny 115 Herbata 100 Pizza 180 1305 4.01 Pizza 180 Plesniak 40 Herbata 100 Jabłko 60 Mesli 290 Surówka z kiełków 195 Vege i krewetki 500 1365 5.01 Bagietka 400 Jabłko i marchew 100 Vege 500 Gryz batona i energetyk Eko 100 1100 6.01 Owsianka z jogurtem 270 Herbata 100 Warzywa 120kcal Jajecznica 130 (620) Pomelo 200kcal (820) Kiwi 120 (940) 4 migały w czekoladzie 120kcal (1060) Grejpfrut 130kcal (1190) 7.01 Kromka 120 Łyżka serka białego 60 Jajo 130 Ziemniaki 150 Surówka 20 Ryba w sosie 200 Sprite Cytrynówka 2 Sucharki 80 Jedzenie i wódka 1352

8.01 Dwie kromki białego chleba 150 Z serem feta i topionym 50, 70 Serek wiejski 200 Herbata 100 Brzoskwinie 140 Omlet 130 Ze szpinakiem 200 Zupa pomidorowa Ciasteczka Herbaty Chleb z pomidorkami 1340 9.01 10.01 Jajecznica 130 Chleb 120 Plesniak 60 Lucina 35 Plaster apetito 45 390kcal Jabłko 50 kcal 440kcal Serek wiejski 200 Mahi mahi 250kcal 890kcal Kukurydza 220 1110kcal 4 migdały czekoladzie 120 1230 Sałata 30kcal Oliwki 70kcal Pomidorki 40 140kcal 1370kcal Pływanie plus sauna 11.01 Omlet z pleśniakiem 250 Herbata 100 350kcal Jabłko 60 Tofu 50 460kcal Leczo z tofu 220kcal 680kcal Kaszka 200kcal 880kcal Banan 100kcal 980kcal Wafelek 100kcal 1080 Leczo 220 1300 Pomarańcz 100 1400 12.01 Omlet 250 Owsianka 200 Tvaroh 163 2 czekoladki 140 Vege 500 Grejpfrut 120 1373 13.01 Leczo z bułką 450 Potrawka z vege 250 Sałata z schmacky 150 80gram oliwek 100 950 243 poliferoles 1193 Mleko 130 14.01 Schmaky 138 Herbata 70 Kanapka z kawiorem 80 Kalafior 130 Tost 200 Tost 200xxxxx

15.01 Tost 220 Szpinak z jajem 150 Sałatka z łososiem 320 Sałata 50 Jogurt 90 Kawior 90 Chleb 100 16.01 Jogurt 125 Ogórek 45 Kromka chleba Mast 125 Pleśniak 120 Pesto 43 Brusinki 50 Pomidorki 30 Ser Bałkański 44 582 Picie 100 682 Strudel 450 1222 17.01 Strucla 140 Smietana 35 Jogurt 125 Kalarepka 40 Makrela wędzona 442 Profiteroles 250 1032 Tortilla 254 1286 18.01 około 1500? 19.01 500 tortille 250 chleb 150 dzem 900kcal Wódka 230 1130 Jabłko 1200

Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Mgr Anna Kacperska 42
Mgr Anna Kacperska Dietetyk, Garwolin 42 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Witam serdecznie!

Najbardziej pożądanym tempem odchudzania polecanym przez ekspertów z dziedziny dietetyki jest utrata od 0,5 do 1 kilograma masy ciała w ciągu tygodnia. Zatem otrzymane przez Ciebie efekty stosowania diety są jak najbardziej w porządku. W pytaniu nie podajesz swoich dokładnych danych (wzrost, masa ciała, wiek), jednak ogólnie można przyjąć, że kaloryczność diety (1300 kcal) jest właściwa. Według American College of Sports Medicine, kaloryczność diety stosowanej przez kobiety nie powinna być niższa niż 1200 kcal. Stanowi to zabezpieczenie przed pojawieniem się efektu jo - jo i zapewnia trwałe efekty redukcji masy ciała, nie spowalniając przy tym całkowitej przemiany materii.

Jesteś wegetarianką, dlatego musisz uważać na swoje wybory żywieniowe, tak aby Twoja dieta była jak najlepiej zbilansowana i dostarczyła Ci wszystkich niezbędnych składników odżywczych, witamin i składników mineralnych.

Wskazówki przy planowaniu zdrowej diety wegetariańskiej:
1. Wybieraj różnorodne produkty (pełnoziarniste zboża, warzywa, owoce, rośliny strączkowe, orzechy, nasiona, pestki, nabiał oraz jaja).
2. Ogranicz do minimum produkty wysokosłodzone, bogate w sód oraz tłuszcz, szczególnie tłuszcze nasycone i trans.
3. Jeśli spożywasz nabiał, to wybieraj chude produkty.
4. Korzystaj regularnie ze źródła witaminy B12.
5. Jeśli ekspozycja na świtało jest ograniczona, przyjmuj witaminę D regularnie.

Pozdrawiam

Podobne pytania