Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Kobieta, 39 lat

Witam,

mam problem ponieważ półtora roku temu brałam regularnie tabletki Q*** i nie miałam problemów z miesiączką, w maju znalazłam się w szpitalu psychiatrycznym, gdzie zmieniono mi leki obecnie biorę K*** i C***. Ostatnią miesiączkę miałam 7 maja a kolejną 25 lipca, wówczas zaczęłam znowu brać tabletki Q***. Przez cały czas przyjmowania tabletek mam miesiączkę, trwa ona już ponad 2 tygodnie. Lekarz nie stwierdził żadnej poronionej ciąży, tylko zaproponował mi zmianę tabletek. Ja  jednak chcę być jeszcze chroniona i została mi jeszcze jedna tabletka Q***.  Co mam zrobić, jeśli za tydzień pomimo antykoncepcji miesiączka się nie skończy?
Bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam Lena.

Lek. Maja Sidor-Lenkiewicz 67
Lek. Maja Sidor-Lenkiewicz Internista, Warszawa-Wesoła 67 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Witam serdecznie,
Proponuję zastosować się do zaleceń ginekologa i zmienić przyjmowane tabletki na inne zalecone tabletki. Widocznie obecne tabletki nie są dobrze dobrane dlatego należy je odstawić. Jeżeli Pani pozostanie przy dotychczasowym preparacie krwawienie może nie ustąpić wcale.
Pozdrawiam

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500