Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Mężczyzna , 14 lat

Witam, mam 14 lat i zażywałem antybiotyk na zapalenie oskrzeli. Po kilku dniach na penisie pojawiły mi się czerwone kropki. Po 3 dniach zrobiły się białe plamki i naskórek schodzący z napletka. Nie miałem jeszcze stosunku. Nikt się nie dotykał do penisa tylko ja. Masturbuję się, ale od czasu plamek przestałem się onanizować. Nie milem problemu z obciągnięciem, natomiast teraz mam. Proszę mi powiedzieć, jak się wyleczyć? Nie chciałbym iść do lekarza. Może jakaś maść albo krem?    

Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Joanna Gładczak 77
Lek. Joanna Gładczak Internista, Tychy 77 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Witam serdecznie.

Niestety opis podany przez Pana może odpowiadać infekcji grzybiczej narządów rodnych- infekcja ta wymaga leczenia. Jednak w pierwszej kolejności powinno być postawione pewne rozpoznanie na podstawie badania lekarskiego, obejrzenia zmian i dokładnego zebrania wywiadu. Wskazana jest wizyta u lekarza rodzinnego lub dermatologa.

Może Pan spróbować zastosować maść dostępną bez recepty w aptekach, jednak jeżeli zmian nie ustąpią wizyta będzie nie zbędna. Jeżeli pojawia się inne objawy - nieprawidłowa wydzielina z cewki, ból, pieczenie, obrzęk koniecznie proszę z wizytą nie zwlekać.

W trakcie antybiotykoterapii warto pamiętać o stosowaniu probiotyków. Są one dostępne bez recepty w aptekach.

Pozdrawiam.
 

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500