Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Osoba, 17 lat Mam 14 lat od kilku miesięcy stosuje dietę schudłam 10 kg a mam schudnąć jeszcze 10 kg ....schudłam ale brzuch taki jaki był taki jest ten cały tłuszcz i w ogóle ...mama mi powiedziała ze jak do wakacji będę mieć płaski brzuch to będę mogła zrobić sobie pirsing w pępku..... Ale ja nie wiem jakie ćwiczenia mam wykonywać ...na siłownie nie mogę chodzić bo nie mam takiej możliwości jedyne wyjcie dla mnie to ćwiczyć w domu .... Proszę zaproponujcie mi jakiś zestaw ćwiczeń .... Zależy mi żebym miała plaski brzuch do wakacji (mam na to 5 miesięcy) proszę pomocy ??? Chce mieć płaski brzuch dlatego pisze. Proszę o pomoc pozdrawiam:*
Mgr Aleksandra Kilen-Zasieczna 78
Mgr Aleksandra Kilen-Zasieczna Dietetyk, Warszawa Ursynów 78 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Witam,

Nie napisałaś jakiego jesteś wzrostu, ile ważysz i jak się odżywiasz. Powinnaś bowiem wiedzieć, że stosowanie popularnych diet odchudzających w 99% skutkuje efektem jojo oraz wpływa niekorzystnie na rozwój młodego organizmu. Masz 14 lat- jesteś w wieku dojrzewania, dlatego jadłospis powinien być dla Ciebie odpowiednio dobrany i składać się ze wszystkich składników odżywczych w odpowiednich ilościach. Jeśli masz taką możliwość udaj się do dietetyka, który pomoże Ci ustalić najlepszą dietę. Jeśli nie, zakończ stosowanie diety, ale zapoznaj się z prawidłowymi zasadami zdrowego żywienia. Czasem wystarczy wyeliminować kilka błędów, aby masa ciała się zmniejszyła. Polecam zapoznanie się ze zdrowymi nawykami żywieniowymi, dzięki którym Twoja masa ciała zawsze będzie w normie http://portal.abczdrowie.pl/buduj-dobre-nawyki Pamiętaj też, że zbyt szybka utrata masy ciała zawsze spowoduje iż w okolicach brzucha pozostanie skóra, której trudno się będzie pozbyć.

Jeśli chcesz stracić tkankę tłuszczową polecam zestaw ćwiczeń:
Na wyszczuplenie brzucha proponuję taki zestaw: 15 minut ćwiczeń siłowych, a po tym czasie przejście do części aerobowej (rower, pływanie, marsz czy steper/wchodzenie po schodach). Dzięki temu zawartość komórek tłuszczowych zostanie skuteczniej spalona. Ćwiczenia aerobowe muszą być wykonywane średniointensywnie przez minimum 30 minut.

Do tego możesz dodać ćwiczenia rozciągające po każdym treningu - tzw. streching.
Do tego proponuję ćwiczenia, które znajdziesz na naszej stronie np.:
http://portal.abczdrowie.pl/miesnie-brzucha-dolny-odcinek-0
http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-wzmacniajace-miesnie-brzucha
http://portal.abczdrowie.pl/pilates-na-plaski-brzuch
http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenie-na-miesnie-brzucha-z-wykorzystaniem-prz...
http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenie-na-miesien-prosty-brzucha-0

Pozdrawiam.

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500