Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Osoba, 30 lat Mam 25 lat i dobrą kondycję. Czy raz na kilka dni można stosować leki na zaburzenia potencji (czy są poważne przeciwwskazania) podczas kuracji antybiotykami przeciw zapaleniu prostaty, spowodowanemu przez gronkowca (Staphylococcus sp+ koagulazoujemny)? Stosuję tez czopki przeciwbólowe. I pytanie z innej beczki: pierwsze objawy (częstomocz, lekkie problemy z potencją) miałem już półtora roku temu. Leczenie rozpocząłem dopiero teraz. Czy mogę mieć jakieś problemy z nasieniem (ruchliwość/wadliwość plemników)?
Lek. Marcin Buczek 42
Lek. Marcin Buczek Stażysta/Rezydent, Warszawa Ochota

Szanowny Panie,

nie ma przeciwskazań do stosowania leków używanych w terapii zaburzeń potencji z równoczesnym używaniem antybiotyków i leków przeciwbólowych. Jednakże nie wydaje mi się, aby ich stosowanie było konieczne w Pana wieku - być może pomagają, ale nie leczą one istoty Pana problemu.

Niestety zwlekanie z leczeniem każdej choroby grozi powikłaniami - długotrwałe zapalenie mogło się odbić ma "kondycji" Pana nasienia, ale trudno powiedzieć jak bardzo.

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500