Pokaż kategorie abcZdrowie.pl

Poznaj najlepiej dopasowane usługi marketingowe dla branży zdrowia

Tu zaczyna się zdrowie

Jesteśmy liderem rozwiązań dla marek z rynku farmaceutycznego i zdrowotnego opartych o content marketing i reklamę natywną.

6 mln użytkowników miesięcznie

Jesteśmy medium pierwszego wyboru dla tysięcy użytkowników, którzy codziennie aktywnie poszukują rzetelnych informacji medycznych m.in. na temat zdrowia, chorób i dolegliwości oraz zdrowego stylu życia dostępnych w abcZdrowie.pl i naszych serwisach tematycznych.

Ponad 100 precyzyjnych kontekstów

Na potrzeby własne i współpracujących z nami marek wdrożyliśmy innowacyjne, prekursorskie narzędzie pozwalające nam w precyzyjny sposób oznaczyć i pogrupować tematycznie setki tysięcy unikalnych treści w naszych serwisach. Dzięki temu kampanie, które realizujemy, trafiają zawsze do pożądanych grup docelowych faktycznie zainteresowanych danym tematem.

Idealnie dopasowana grupa docelowa

Posiadamy największą bazę treści medycznych w polskim internecie przygotowanych przez czołowych ekspertów z wielu dziedzin medycyny oraz profesjonalną redakcję. Łącznie w bazie znajduje się ponad 250 000 unikalnych treści, specjalistycznych artykułów, poradników, wideocastów.

Największa społeczność pacjentów

W naszych mediach posiadamy największe fora o tematyce zdrowotnej w kraju, gdzie tysiące pacjentów znajdzie dedykowane grupy wsparcia, podzielą się swoimi problemami z innymi osobami o podobnych schorzeniach, otrzymają wsparcie lekarzy i specjalistów.

Zapytaj lekarza

Dzięki naszej rewolucyjnej usłudze „Zapytaj lekarza” pacjenci w całym kraju zyskali nielimitowaną i całkowicie bezpłatną możliwość zadawania pytań i uzyskania odpowiedzi od tysięcy lekarzy i specjalistów z wielu dziedzin medycyny. Nasi eksperci pomogli już ponad 169 000 osób.

1. Reklama natywna

Reklama natywna to rodzaj reklamy charakteryzujący się bardzo wysokim stopniem dopasowania do oczekiwań użytkowników odwiedzających dany serwis. Najpopularniejszym przykładem reklamy natywnej jest branded content, ale również partnerstwa, cykle wydawnicze, testy konsumenckie, formaty takie jak PowerContent.

  1. 92% marketerów uważa, że reklama natywna stanowi interesującą formę komunikacji online
  2. 65% przedstawicieli rynku reklamy uważa, że reklama natywna stanowi efektywną formę komunikacji online
  3. 84% marketerów wydałoby na reklamę natywną do 20% swoich budżetów online

Natywne formaty

Power Content

PowerContent to natywny format reklamowy dopasowany do serwisu, umożliwiający markom dotarcie do odbiorców i ich zaangażowanie za pomocą interaktywnego przekazu wartościowych treści.

Wyróżniający się unikalną konstrukcją złożoną z funkcjonalnych modułów: galeria, sonda, video player, hot spot, feed social media i wiele innych.

PowerContent to najbardziej angażująca reklama natywna w Polsce.

2. Power Display

Duże i widoczne interaktywne lub statyczne formaty premium, zapewniające większą widoczność komunikatu marki w porównaniu z tradycyjnym displayem. Dopasowane miejsca emisji na treściach redakcyjnych kontekstowo dobranych do tematyki marki.

3. Audience

Dzięki odpowiedniemu dobraniu kontekstów pasujących do tematyki marki oraz wykorzystując formaty natywne, jesteśmy w stanie precyzyjnie docierać do najbardziej pożądanych grup docelowych, gwarantując tym samym wysokie dopasowanie komunikatu do oczekiwań i potrzeb odbiorców.

  • Żywienie 360 200 użytkowników ponad 7 800 treści
  • Zdrowie kobiety 980 000 użytkowników 10 900 treści
  • Uroda 105 000 użytkowników ponad 3 200 treści
  • Przeziębienie 127 100 użytkowników ponad 2 000 treści
  • Ból głowy 250 300 użytkowników ponad 4 500 treści
  • Alergia 160 200 użytkowników ponad 3 400 treści

Dopasujemy kontekst do Twojej marki!

W naszych mediach posiadamy ponad 100 indywidualnych kontekstów
obejmujących łącznie ponad 250 000 unikalnych treści.

4. Content Marketing

Realizując założenia kampanii dla marek, opieramy nasze działania o strategie content marketingowe. Polegają one na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez tworzenie i dystrybucję ciekawych i przydatnych treści, które zainteresują odbiorców danej tematyki i zaspokoją ich potrzeby.

Tradycyjny marketing przemawia do ludzi. Content Marketing z nimi rozmawia.
- Doug Kessler -

Dlaczego Content Marketing?

  • 90% marketerów korzysta z content marektingu
  • 62% użytkowników aktywnie szuka i czyta informacje na temat brandów, które ich interesują!
  • 4 000% większy jest czas spędzony przez konsumentów na contencie niż czas kontaktu z reklamą display

Infografiki

Infografiki to jeden z najczęściej udostępnianych przez użytkowników formatów, który w atrakcyjny wizualnie i angażujący sposób przekazuje wartościowe informacje na określony temat do odbiorcy.

Jeden obraz wart jest tysiąc słów
br-raport

Raporty

Realizowane przez nas raporty specjalne w bardzo przystępny i interesujący dla odbiorcy sposób podchodzą do zagadnienia wskazanego przez klienta. Zapytamy użytkowników o sposób leczenia, początkowe objawy, powikłania, ale też o zapach w przypadku kosmetyków lub o smak produktów spożywczych.

Tematy miesiąca

Tematy miesiąca to dedykowany cykl redakcyjny z partnerstwem marki klienta. W jego ramach poruszane są różne, istotne dla użytkowników serwisu tematy z szeroko rozumianej dziedziny zdrowia i zdrowego stylu życia.

Poprzez pozycjonowanie marki jako partnera Temat miesiąca, dobór komunikacji marketingowej, wartościowe, angażujące treści i ich odpowiednią dystrybucję jesteśmy w stanie zbudować pozytywną relację z odbiorcą.

Sprawdź harmonogram temat

Testy konsumenckie

Testy konsumenckie to rzetelne źródło wiedzy na temat preferencji klientów. W celu zwiększenia świadomości marki, poznania opinii, preferencji lub też stopnia zaufania do produktów, prowadzimy dedykowane testy konsumenckie dla marek. Są one oparte o ankiety rekrutujące i opiniujące oraz o relacje wyłonionych testerów i ich opinie.

Produkcja treści

Jesteśmy liderem w produkcji wysokiej jakości treści. Na potrzeby serwisów własnych oraz kampanii klienckich przygotowaliśmy ponad 250 000 unikalnych treści (artykułów, infografik, raportów, poradników, wideocastów, testów, recenzji, odpowiedzi). Nasze treści są tworzone przy współudziale autorytetów z branży zdrowia oraz profesjonalnej redakcji.

Kampanie dla naszych klientów realizujemy w oparciu o 4 kluczowe elementy Content Marketingu

ANALIZA

  • Potrzeby marki
  • Potrzeby odbiorców
  • Motywacja
  • Słowa kluczowe
  • Konkurencja

KREACJA TREŚCI

  • Angażujące wartościowe treści
  • Infografiki
  • Artykuły
  • Raporty

DYSTRYBUCJA

  • Media własne
  • Serwisy partnerskie
  • Social media
  • Reklama

KONWERSJA

  • Czas spędzony na treściach
  • Ruch do źródła
  • SEO
  • Sprzedaż
Zrealizowaliśmy ponad 300 kampanii dla marek opartych o Content Marekting.

Klienci

Znasz nas z realizacji kampanii dla czołowych marek:

  • pat & rub
  • polpharma
  • gsk GlaxoSmithKline
  • olimplabs
  • infarmacja
  • boiron
  • msd
  • polski bank komórek macierzystych
  • fundacja warszawskie hospicjum dla dzieci
  • genexo
  • reckitt
  • biomed
  • johnson&johnson
  • pharmsupply
  • luxmed
  • sanofi aventis
  • vischy
  • nutrica
  • pampa

Zespół biura reklamy

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem skutecznych rozwiązań reklamowych dopasowanych do potrzeb Twojej marki i jej odbiorców skontaktuj się z nami

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500