Przejdź na WP

28-letnia Australijka zdradza tajemnicę swojej idealnie krągłej pupy!

(dailymail.co.uk)

Zobacz film: "Wpływ sportu na zdrowie"

Czołowa trójka damskich kompleksów? To oczywiście brzuch, pupa i piersi - "zestaw obowiązkowy" niemal każdej z nas. Właśnie te miejsca najczęściej staramy się wymodelować dietą i ćwiczeniami. Szczególnie popularne stało się w ostatnich latach odchodzenie od bardzo szczupłej, wręcz anorektycznej sylwetki w kierunku bardziej pełnych, kobiecych kształtów. Czy słyszeliście kiedykolwiek o tzw. bubble butt? Jest to pupa, która jest obecnie prawdziwym hitem. „Posiadaczką” jednej z nich jest 28-letnia Australijka Madalin Giorgetta Frodsham, która podzieliła się na swoim Instagramie szczegółami dotyczącymi tego, w jaki sposób udało jej się osiągnąć wymarzone, kobiece kształty.

Jak się już zapewne domyślacie, najważniejsze są...

1. Ćwiczenia

Madalin spędza aż sześć dni w tygodniu na bardzo intensywnych ćwiczeniach mięśni pośladkowych. Na swoim blogu wyjaśnia, że wykorzystuje różne rodzaje ćwiczeń, aby w pełni zmaksymalizować korzyści. Jak podkreśla, nie bez znaczenia jest też odpoczynek, który umożliwia prawidłową regenerację mięśni. Gwiazda mediów społecznościowych ujawniła również, że pochłania obecnie więcej kalorii niż kiedykolwiek. Jej profil na Instagramie, w którym dzieli się wskazówkami dotyczącymi diety i ćwiczeń, śledzi już ponad 340 tys. osób! A liczba ta stale rośnie!

Madalin wcześniej bardzo nie lubiła swojej figury. Jednak, dzięki ćwiczeniom, w ciągu niespełna 18 miesięcy, udało jej się osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

Trening siłowy
Trening siłowy

Regularne wizyty na siłowni pomogą uzyskać wymarzoną sylwetkę.

zobacz galerię
dailymail.co.uk
dailymail.co.uk

2. Jak wygląda jej trening?

Modelka ujawniła, że jej ćwiczenia obejmują martwy ciąg pośladkowy, ćwiczenia z gumą i squat – czyli ćwiczenia polegające na wykonaniu półprzysiadu, do momentu, aż między łydką, a udem pojawi się kąt prosty.

Australijka podzieliła swoje ćwiczenia na 3 rodzaje: ćwiczenia rozciągające, aktywujące i pompujące.

"Ćwiczenia rozciągające są to ćwiczenia o wysokiej intensywności. Zanim przejdziemy do kolejnego rodzaju ćwiczeń, potrzeba 3-4-dniowego odpoczynku. Przykłady ćwiczeń to przysiady z obciążeniem, martwy ciąg pośladkowy i wykroki” - Madalin napisała na swoim koncie na Instagramie.

"Ćwiczenia aktywujące są to ćwiczenia o umiarkowanej intensywności. Potrzebujesz od 2-3 dni odpoczynku, zanim zaczniesz wykonywać ćwiczenia rozciągające. Przykłady obejmują unoszenie bioder z plecami umieszczonymi na podwyższeniu z obciążeniem, wypychanie bioder w pozycji leżąc na ziemi oraz ściąganie linki wyciągu tyłem i odwodzenie nogi w tył na wyciągu dolnym".

"Ćwiczenia pompujące są to ćwiczenia o małej intensywności. Potrzebujesz jednego dnia odpoczynku między kolejnymi tego typu ćwiczeniami. Przykładem są przysiady, wypychanie bioder w pozycji leżąc na ziemi z wykorzystaniem taśmy i raczki z wykorzystaniem taśmy” - wyjaśnia Madalin.

dailymail.co.uk
dailymail.co.uk

Sprawdź również:

3. Co z kaloriami?

Frodsham spożywa teraz więcej kalorii, które pomagają jej w rozbudowie mięśni. Przed swoją "przemianą", 28-latka próbowała schudnąć i zjadała nie więcej niż 800 kalorii dziennie. Teraz pochłania codziennie 2300 kalorii.

Madalin zdobyła dużą popularność w sieci. Australijka stale jednak musi walczyć z plotkami na temat tego, że poprawia komputerowo swoje zdjęcia. Modelka twierdzi, że nigdy nie poprawia ich w Photoshopie. Madalin często dzieli się za to sztuczkami, które wykorzystuje, aby wykonać perfekcyjne zdjęcie na Instagram - na przykład nie zmywa swojej sztucznej opalenizny i publikuje zdjęcia, które pokazują różnicę między jej rzeczywistym a "wykreowanym" wyglądem.

28-latka nie boi się również pokazywać zdjęć swojej wcześniejszej sylwetki. Wręcz przeciwnie – często wrzuca je do sieci, żeby pokazać różnicę między tym, jak wyglądała wcześniej, a jak wygląda teraz.

dailymail.co.uk
dailymail.co.uk

4. Wskazówka prosto od Madalin

Na swoim profilu na Instagramie Madalin napisała, że najważniejsze jest trzymanie się ściśle zaplanowanego treningu.

"Nie marnuj czasu na siłowni wykonując ćwiczenia, które nie pomogą ci osiągnąć swoich celów. Trenuj mądrzej, a nie mocniej" - napisała pod jednym z postów.

Frodsham dodaje, że fitness jest jej największą pasją a tuż po studiach planuje zostać trenerką żywienia. Gwiazda mediów społecznościowych planuje także wydać niedrogi przewodnik fitness, z naciskiem na trening nóg i pośladków.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy