Chodakowska – dieta na brzuch, ćwiczenia na brzuch, efekty ćwiczeń

Ewa Chodakowska zdobyła już dużą popularność wśród osób, którym nie tylko zależy na redukcji zbędnej tkanki tłuszczowej, ale chcą poprawić wygląd swojej sylwetki oraz zwiększyć siłę mięśni. Jakie są sposoby Chodakowskiej na brzuch godny sportowca?

1. Chodakowska – dieta na brzuch

Ewa Chodakowska jest twórczynią takich zestawów ćwiczeń jak Skalpel, Turbo wyzwanie czy Killer. Treningi są dopasowane do możliwości i umiejętności osób trenujących, dlatego są nie tylko efektywne, ale też prawidłowo wykonywane nie powodują naciągnięcia mięśni czy innych kontuzji.

Dla osiągnięcia sukcesu warto jest połączyć odpowiednio dobrany trening z dietą odchudzającą. Co powinno się znaleźć w codziennym jadłospisie osoby chcącej schudnąć z brzucha?

Przede wszystkim z posiłków należy wyeliminować cukry i potrawy wysokokaloryczne, a zastąpić je potrawami bogatymi w białko, błonnik i witaminy. Nie wolno zapominać o nawadnianiu organizmu przykładowo wodą czy też naturalnymi sokami.

6 produktów, które najlepiej jeść przed treningiem
6 produktów, które najlepiej jeść przed treningiem [7 zdjęć]

Jeżeli twoim porannym rytuałem jest trening, warto wiedzieć, że „dokarmienie” swojego organizmu odpowiednim...

zobacz galerię

2. Chodakowska – ćwiczenia na brzuch

Trenerka uważa, że przed podjęciem treningu bardzo duże znaczenie ma właściwa motywacja do podjęcia wysiłku fizycznego. Bez względu na to, czy chodzi o pośladki czy brzuch Chodakowska zaznacza, że należy również nastawić się psychicznie.

Według Chodakowskiej brzuch, a konkretnie mięśnie brzucha stanowią podobnie jak kręgosłup podporę dla całego organizmu, dlatego według trenerki właśnie ta partia mięśni musi być najlepiej wytrenowana.

Przed rozpoczęciem treningu na brzuch należy w pierwszej kolejności nauczyć się odpowiednio oddychać, ponieważ wtedy możliwa będzie kontrola mięśni brzucha. Ewa Chodakowska twierdzi, że właściwe napinanie mięśni brzucha pozwoli na jego trening nawet wtedy, gdy nie jesteśmy na siłowni, ale podczas siedzenia, a nawet leżenia. Bez względu na to czy chodzi o rzeźbę nóg, pleców czy brzucha Chodakowska zaleca wykonywanie ćwiczeń w czasie nie dłuższym niż 30 minut.

Przeczytaj także

Jak wygląda przykładowy trening na brzuch Ewy Chodakowskiej? Chodakowska swoje zestawy układa w krótkie cyklicznie powtarzające się ćwiczenia, które powinny być wykonywane w zmiennym tempie, ale z dużą intensywnością.

Według trenerki podczas takiego treningu wytwarzają się endorfiny, dzięki czemu trenujący pomimo dużego zmęczenia ma chęć na wykonywanie kolejnych powtórzeń. W każdym treningu, czy chodzi o pośladki czy brzuch, Chodakowska proponuje połączenie ćwiczeń kardio i elementów treningu siłowego.

3. Chodakowska - efekty ćwiczeń

Systematyczne treningi z Chodakowską nie tylko wzmacniają brzuch - trenerka proponuje ćwiczenia, dzięki którym możliwe jest wzmocnienie odporności całego organizmu, wyregulowanie ciśnienia tętniczego, a także wyrównanie cholesterolu.

Zobacz także:

Ćwiczenia Chodakowskiej na brzuch pozwalają również na oczyszczenie organizmu z toksyn, widoczna jest poprawa funkcjonowania układu nerwowego, który ma duży wpływ na pracę mięśni. Osoby systematycznie ćwiczące zauważają poprawę, jeśli chodzi o wytrzymałość. Inną zaletą ćwiczeń z Chodakowską jest obniżenie stresu.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.