Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja

Regularne ćwiczenie z Ewą Chodakowską na pewno przyniesie widoczne efekty już po miesiącu ćwiczeń. Do najpopularniejszych ćwiczeń Ewy Chodakowskiej zaliczamy: skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, secret, body Express, model look i rewolucja.

Zobacz film: "Ewa Chodakowska i jej zdrowe koktajle"

1. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – skalpel

Pierwszy i najbardziej znany zestaw ćwiczeń Ewy Chodakowskiej to skalpel. Jest dobry dla osób, które już trochę zażyły ćwiczeń, jak i dla osób, które mają kilka nadprogramowych kilogramów i chcą wstać z kanapy. Trzeba zaznaczyć, że nie są to proste ćwiczenia. Ich zadaniem jest wyszczuplić ciało, wzmocnić brzuch oraz wysmuklić sylwetkę.

Systematyczne wykonywanie ćwiczeń Ewy Chodakowskiej pomoże ujędrnić skórę, uporać się z cellulitem i zgubić po kilka centymetrów z brzucha, ud czy pośladków. Trzeba wykonać w tygodniu minimum trzy sesje treningowe, które trwają 40 minut.

Skalpel jest idealny dla osób, które nie chcą obciążyć stawów, ponieważ nie ma w nim podskoków. To ćwiczenie Ewy Chodakowskiej rozpoczyna się spokojną rozciągającą rozgrzewką, następnie pracujemy nad nogami oraz rękami. Później wzmacniamy plecy, a na koniec wzmacniamy pośladki i brzuch.

Systematycznie wykonywane ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na pewno przyniosą zadowalające efekty
Systematycznie wykonywane ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na pewno przyniosą zadowalające efekty

2. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – turbo spalanie

Turbo spalanie to ćwiczenie Ewy Chodakowskiej, które polega na spaleniu jak największej ilości tkanki tłuszczowej. Turbo spalanie to bardzo intensywny trening, który potrafi zmęczyć,, dlatego trzeba przygotować się na niezły wycisk.

To ćwiczenie Ewy Chodakowskiej zaczyna się od rozgrzewki, która z każdą minutą staję się bardziej intensywna. Te ćwiczenia Ewy Chodakowskiej wymagają od nas na pewno dużej sprawności fizycznej i wytrzymałości. Na początku pracujemy nad nogami, plecami, brzuchem i przechodzimy do pracy nad całym ciałem, czyli ćwiczymy rozciąganie.

3. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – killer

Killer, podobnie jak Turbo spalanie, oparty jest na treningach interwałowych i jest to bardzo trudny zestaw ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Killer to trening, który pozwoli nam spalić dużą ilość kalorii i podkręcić przemiane materii. Podobnie jak reszta ćwiczeń Ewy Chodakowskiej pozwoli nam pozbyć się tłuszczyku, cellulitu oraz rozciągnąć mięśnie. Killer zaczyna się pięciominutową rozgrzewką.

4. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – extra figura

Te ćwiczenia Ewy Chodakowskiej są dla wszystkich. Spalimy tkankę tłuszczową i poprawimy wydolność. Na początku robimy trening nóg oraz brzucha, a następnie całe ciało. Ekstra figura to ćwiczeniaEwy Chodakowskiej zarówno dla początkujących, jak i osób, którym znudził się skalpel czy killer.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

5. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – secret

Secret to inaczej pilates na macie. Są to ćwiczenia zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Pomagają rozluźnić całe ciało i zrelaksować się. Duża dawka tych ćwiczeń Ewy Chodakowskiej będzie wymagała od nas sporo siły, koordynacji i skupienia.

Te ćwiczenia Ewy Chodakowskiej trwają 40 minut, są spokojne i relaksacyjne. Są to skuteczne ćwiczenia na brzuch, pośladki oraz kręgosłup.

6. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – body Express

Zestaw ten nie jest odpowiedni dla osób, które mają problem ze stawami, ponieważ praktycznie przez cały trening skaczemy. Jeśli więc nie miałeś wcześniej do czynienia z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej, lepiej uważaj na body Express. Ten zestaw ćwiczeń Ewy Chodakowskiej oparty jest na interwałach i składa się z czterech rund.

Zobacz także:

7. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – model look

Ćwiczenie Ewy Chodakowskiej - model look - pomoże schudnąć, wymodelować sylwetkę oraz wzmocnić mięśnie. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej rozpoczynają się rozgrzewką i ten zestaw ćwiczeń wykonuje się z niewielkim obciążeniem. Model look jest zaadresowany zarówno dla początkujących, jak i dla osób zaawansowanych. Te ćwiczenia Ewy Chodakowskiej są dość spokojne, ale wbrew pozorom intensywne, wymagające wytrenowania.

8. Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej – rewolucja

Rewolucja to najnowszy zestawe ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Są to całkiem nowe zestawy ćwiczeń, składający się z pięciu zestawów a nie z czterech i w każdym zestawie ćwiczymy inne partie ciała. Trening obejmuje najbardziej problematyczne strefy i pomaga uzyskać: szczupłe uda, płaski brzuch, zero cellulitu, silne ramiona i klatkę piersiową. Pozwala też zrzucić oponkę. Aby zauważyć pierwsze efekty ćwiczeń Ewy Chodakowskiej wystarczy trenować 10 minut dziennie. Zestaw składa się z 75 ćwiczeń, które podzielone są na kategorie.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!