Ćwiczenia na boczki - dieta, skłony boczne, skręty tułowia, przenoszenie piłki, deska,

Czym są boczki? Panie na pewno wiedzą, o co chodzi. Boczki to mało estetyczne fałdy tłuszczu, które „wylewają” się na przykład ze spodni. Co zaskakujące, nie są jedynie domeną pań z nadwagą. Również kobiety, które mają wagę w normie, mogą na nie narzekać. Żeby zlikwidować tkankę tłuszczową, należy wprowadzić dietę i zacząć wykonywać odpowiednie ćwiczenia na boczki, ale warto również wykonywać skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch. Dieta i ćwiczenia na boczki pomogą też zrzucić nadmierne kilogramy z innych partii ciała. Więc jak zgubić boczki?

Zobacz film: "Ćwiczenia na idealny brzuch"

1. Ćwiczenia na boczki - dieta

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zbugić boczki poszukać ćwiczeń na boczki. Jednak same ćwiczenia na boczki działają powoli. Żeby zwiększyć efektywność ćwiczeń na boczki, pomyśl o diecie. Jedz więcej warzyw i owoców. Unikaj przetworzonych produktów, to znaczy nie gotowanych, takich ze słoika lub puszki.

Dieta na boczki powinna się składać z surowych produktów. Zamiast masła czy oleju używaj oliwy z oliwek, oleju z pestek winogron dzięki czemu szybko pozbędziesz się boczków.

Zamiast smażyć – piecz produkty. Dostarczaj błonnika do organizmu, który poprawi przemianę materii. Pozbywając się boczków pij dużo wody, która oczyszcza organizm z toksyn. Ogranicz spożycie kawy i alkoholu. Pamiętaj, że soki zawierają dużo cukru.

2. Ćwiczenia na boczki - skłony boczne

Weź w ręce coś ciężkiego, np. litrową butelkę z wodą bądź zwykły ciężarek. Rozłóż ręce na boki i rób skłony. Lewą ręką dotykaj prawej stopy i odwrotnie. Ćwiczenie wykonuj przez trzy minuty, dopiero wówczas poczujesz efekty.

Przyjemne ćwiczenia (prezentacja edukacyjna)
Przyjemne ćwiczenia (prezentacja edukacyjna) [11 zdjęć]

Czy rutyna w ćwiczeniach powoduje, że nie masz ochoty walczyć o zgrabną sylwetkę? Wyczerpująca aktywność...

zobacz galerię

3. Ćwiczenia na boczki - skręty tułowia

Dobrym ćwiczeniem na boczki są skręty tułowia. Stań w lekkim rozkroku. W ręce chwyć odpowiednie dla ciebie ciężarki. Nad głową możesz też uchwycić drążek. Skręcaj tułów, nie ruszając biodrami.

Skręty tułowia można wykonywać także w leżeniu. Połóż się na podłodze. Ręce załóż za głowę. Podnoś się i lewym łokciem staraj się dotknąć prawego kolana i odwrotnie.

4. Ćwiczenia na boczki - przenoszenie piłki

Aby zniwelować boczki świetnie sprawdzi się ćwiczenie z piłką. Usiądź na podłodze. Plecy odchyl lekko do tyłu, a nogi unieś. Chwyć w dłonie piłkę lub coś dającego obciążenie. Przekładaj to raz na jedną, raz na drugą stronę tułowia.

5. Ćwiczenia na boczki - deska

Ćwiczenie plank, potocznie nazywane deską wydaje się dość łatwe. Jednak jest to tylko złudzenie. Wymaga ono dużo siły, silnych rąk, nóg i pleców. Ćwiczenie plank rozpoczyna się od kilku sekund (15-30). Z każdym treningiem będzie ono przychodziło nam łatwiej.

5.1. Ćwiczenia na boczki - deska przodem

W tym ćwiczeniu na boczki należy położyć się na podłodze, twarzą do ziemi. Lekko się unieś. Ciężar ciała oprzyj na łokciach i palcach stóp. Ciało staraj się utrzymać w linii prostej. Pilnuj, by nie wypychać bioder i pośladków w górę. W takiej pozycji wytrzymaj minimum minutę. Stopniowo wydłużaj czas trwania ćwiczenia. Postaraj się dojść do 2 minut.

5.2. Ćwiczenia na boczki - deska na boku

Inne warianty tego ćwiczenia na boczki i boczki to deska na boku. Deska bokiem wzmacnia boczne mięśnie brzucha. Jest trudniejszym ćwiczeniem na boczki do wykonania w redukcji boczków. Połóż się na boku. Unieś się i oprzyj ciężar ciała na łokciu i stopie. Drugą ręką chwyć się pod bok. Taka pozycja jest trudna do utrzymania, dlatego początkowo utrzymaj ją chociaż przez 30 sekund. Co jakiś czas wydłużaj ćwiczenie o 5 sekund.

Dzięki temu ćwiczeniu na boczki szybko zobaczysz efekty. Ćwiczenia na brzuch i boczki z wykorzystaniem pozycji „deska” jest bardzo intensywny. Jeżeli poczujesz następnego dnia mocne zakwasy, zrób dwudniową przerwę od ćwiczeń w czasie pozbywania się boczków. Nastepnym razem skróć czas ćwiczeń.

Zobacz także:

5.3. Ćwiczenia na boczki - deska na piłce

To ćwiczenie na boczki i brzuch. Nogi połóż na piłce. Podeprzyj się na wyprostowanych rękach. Przez minutę turlaj piłkę nogami. To ćwiczenie na boczki powtórz 3 razy.

Nie da się pozbyć boczków z dnia na dzień. Jednak właściwie dobrana dieta oraz systematyczne wykonywanie ćwiczeń na boczki i brzuch sprawią, że po kilku tygodniach będziesz mogła założyć sukienkę lub bluzkę przylegającą do ciała, bez obawiania się, że ktokolwiek zauważy ślad po wystających fałdkach tłuszczu, a to dzięki ćwiczeniom na płaski brzuch i boczki.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy