Trening z Ewą Chodakowską – zdrowy styl życia, trening

Już dawno przestaliśmy utożsamiać zdrowy styl życia z głodówkami i morderczymi ćwiczeniami na siłowni. Mało tego – trening ma być dla naszego ciała przyjemny, a przy tym nie możemy chodzić głodni. W tej dziedzinie wiele dobrego poczyniła Ewa Chodakowska określana bardzo często mianem trenerki polskich kobiet. Z pewnością wiele razy słyszeliśmy stwierdzenie: „Ewa Chodakowska odchudziła całą Polskę". Na czym polega fenomen ćwiczeń, które proponuje Ewa Chodakowska i w jaki sposób trening z Ewą Chodakowską należy wdrożyć w codzienność i zdrowy styl życia?

1. Trening z Ewą Chodakowską - zdrowy styl życia

Zdrowy tryb życia bazuje przede wszystkim na ustaleniu indywidualnej diety, która spełni potrzeby żywnościowe każdego organizmu. Znane porzekadło mówi: „jesteś tym, co jesz”, stało się nieodłącznym elemenetem ćwiczeń z Ewą Chodakowską. W tym stwierdzeniu jest wiele prawdy. Wszakże czerpiemy ze spożywanych posiłków niezbędne składniki mineralne i witaminy.

Zobacz film: "Wysiłek fizyczny a endorfiny"

Jeżeli codzienne menu opiera się na produktach tłustych oraz niezdrowych, wówczas grozi nam otyłość, choroby i ogólne – złe samopoczucie. Właściwie dobrana dieta to także nauka prawidłowych nawyków żywieniowych. Dzięki niej możemy bardzo szybko odzyskać formę i dobre samopoczucie, a to na pewno ułatwi nam trening z Ewą Chodakowską.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

 Dietetycy podkreślają, że 70% sukcesu to odpowiednio dobrany sposób odżywiania, bez którego ćwiczenia z Ewą Chodakowską nie przyniosą oczekiwanych efektów. W profesjonalnym gabinecie dietetycznym będziemy mogli dokonać analizy składu ciała. Dotyczy to komponentów świadczących o otyłości i nieatrakcyjnym wyglądzie. Analizie poddawana jest tkanka tłuszczowa, mięśniowa, zawartość wody, zmineralizowanie masy kości, BMR, wskaźniki tkanki trzewnej. Określenie wyżej wymienionych pomiarów to baza do ustalenia zasad zdrowego odżywiania i rodzaju treningów.

2. Trening z Ewą Chodakowską - trening

Treningi z Ewą Chodakowską są niezwykle zróżnicowane. Dlatego też każdy może dostosować poziom do swojej kondycji i zaawansowania. Warto wiedzieć, że ćwiczenia z Ewą Chodakowską rozpoczynają się przede wszystkim od nauki prawidłowego oddychania. Dzięki temu można efektywnie kontrolować mięśnie brzucha. Rezultatem końcowym tej techniki jest napinanie mięśni brzucha z każdym wydechem.

Pierwszym treningiem Ewy Chodakowskiej jest „Skalpel”. To 40-minutowy trening, który opiera się na spokojnych i zrównoważonych ruchach. Nie można zapominać o właściwym tempie.

Dzięki ćwiczeniom z Ewą Chodakowską można pozbyć się cellulitu, wzmocnić strukturę mięśniową oraz wysmuklić całe ciało. Bardzo szybko zauważymy, jak poprawia się stan jędrności naszej skóry. Treningi z Ewą Chodakowską odstresowują, poprawiają humor, a także regulują ciśnienie i poziom cholesterolu we krwi. Jednocześnie wzmacniają przepływ impulsów w układzie nerwowym. Musi on wszakże prawidłowo współpracować z mięśniami.

Nieco bardziej wymagającym treningiem jest „Killer”. Ćwiczenia z Ewą Chodakowską tego typu składają się z trzech bloków zintensyfikowanych działań angażujących do pracy całe ciało. Wykonujemy ćwiczenia cardio i przy okazji regulujemy oddech.

Jeden blok składa się z serii ćwiczeń, które muszą być powtórzone trzykrotnie. „Killer” skupia się głównie na mięśniach nóg oraz brzucha. Być może sam trening z Ewą Chodakowską nie jest skomplikowany, jednak wymaga odpowiedniej kondycji. Za skuteczność treningów z Ewą Chodakowską odpowiadają tak zwane interwały. Ciało pracuje cały czas, zmienia się tylko obszar pracy poszczególnych mięśni.

ZOBACZ TAKŻE:

Treningów z Ewą Chodakowską jest znacznie więcej, należą do nich: Extra Figura, Model Look, Turbo Spalanie czy sześciominutowe zestawy ćwiczeń. Atutem jest fakt, że ćwiczenia z Ewą Chodakowską można wykonywać w domu, a przynoszą tak spektakularne efekty, jak ćwiczenia pod okiem wykfalifikowanego trenera. Zalety treningów z Ewą Chodakowską, to m.in: zgrabna sylwetka, szybkie spalanie kalorii tudzież pozytywne nastawienie.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.