Trwa ładowanie...
Przejdź na WP

Ćwiczenia z dodatkowym obciążeniem

Zapraszamy na przerwę gimnastyczną z dodatkowym obciążeniem. Pracujemy z hantelkami - dla dziewczyn polecane są te o wadze min. jednego kilograma, dla chłopaków - min. trzy kilogramy.

Zobacz film: "Ćwiczenia z dodatkowym obciążeniem"

Sprawdź także:

Jakie są zalety ćwiczeń z obciążeniem?

Na początek wykonujemy set pięciu ćwiczeń bez przerwy.

Przeczytaj również:

Postaw na trening funkcjonalny. Sprawdź, co to takiego

Ćwiczenia z dodatkowym obciążeniem
Ćwiczenia z dodatkowym obciążeniem (123RF)

Dopingować nas będą: Kaśka Kępka oraz Szymon Gaś, specjalista od motoryki.

10 porannych motywatorów do ćwiczeń
10 porannych motywatorów do ćwiczeń [10 zdjęć]

Zamiast budzić się z rana i myśleć o tym, że trzeba trochę poćwiczyć, lepiej po prostu przystąpić do...

zobacz galerię

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy