Ćwiczenia z Mel B – trening, dieta

Ćwiczenia z Mel B to jedna z popularniejszych form aktywności fizycznej wśród kobiet, którym zależy na szczupłej sylwetce. Piosenkarka zaczęła trenować, aby pozbyć się zbędnych kilogramów po ciąży. Ćwiczenia z Mel B są dostępne na płytach DVD. To zróżnicowane treningi na poszczególne partie ciała.

Zobacz film: "Jak schudnąć bez efektu jojo?"

1. Ćwiczenia z Mel B – trening

Ćwiczenia z Mel B to zróżnicowane treningi, które są dopasowane nie tylko do głównych założeń planu treningowego, ale również do możliwości i umiejętności osoby trenującej. Ćwiczenia z Mel B to nie tylko trening, ale też gry fitness. Ćwiczenia, które piosenkarka poleca kobietom, które chcą dbać o swoją sylwetkę można wykonywać w domu, nie jest konieczna wizyta na siłowni czy w klubie fitness.

Ćwiczenia z Mel B. zakładają redukcję tkanki tłuszczowej, ale bez efektu jo-jo. Według twórczyni ćwiczeń najskuteczniejszy jest trening interwałowy, dlatego systematycznie biega na bieżni lub na świeżym powietrzu, często też spaceruje.

Dlaczego ćwiczenia z Mel B to elementy ćwiczeń interwałowych? Ponieważ tego rodzaju ćwiczenia to nie tylko przyspieszenie tętna, ale też regulacja metabolizmu.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

Ćwiczenia z Mel B to przede wszystkim duże natężenie wysiłku w krótkim odcinku czasu. Dla przykładu blok ćwiczeń z Mel B wykonywany przez 25 minut to spalenie tylu kalorii, co w trakcie godziny wysiłku fizycznego o zmniejszonej intensywności. Długość treningu z Mel B powinna być dostosowana do możliwości fizycznych trenującego istotna jest też systematyczność ćwiczeń.

Mel B trenuje około 90 minut codziennie. Trening zaczyna od interwałowej rozgrzewki, po której następują ćwiczenia na poszczególne partie ciała. Na każdy dzień tygodnia zaplanowana jest praca mięśni innej części ciała przykładowo w poniedziałki piosenkarka wykonuje przysiady sumo, czyli przysiady na szeroko rozstawionych nogach. Po każdej serii zrobionego ćwiczenia dodatkowo obciąża mięśnie np. delikatnym pulsowaniem.

Przeczytaj także:

Treningi Mel B zakładają także wykorzystanie różnych sprzętów do ćwiczeń, dlatego w czasie treningu wykorzystywane są hantle, ławeczka do ćwiczeń. Jednak trening z Mel B to także nieskomplikowane, ale efektywne ćwiczenia dla przykładu pompki czy krążenie ramion.

2. Ćwiczenia z Mel B – dieta

Każde ćwiczenia, które zakładają rzeźbę sylwetki, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, zwiększenie siły czy odporności organizmu, powinny być poparte właściwie dobraną dietą. Dlatego ćwiczenia z Mel B to nie tylko intensywny wysiłek, ale też zdrowe posiłki. Zatem, jaki powinien być jadłospis osoby wykonującej ćwiczenia z Mel B?

Zobacz też:

Przede wszystkim nie należy się przejadać, dlatego trenerzy zalecają spożywanie posiłków w mniejszych porcjach, ale częściej np. co dwie godziny. Warto mieć przy sobie zdrowe przekąski przykładowo marchewka pokrojona w paski, orzechy czy pełnoziarnisty chleb.

Takie małe porcje powodują, że zaspokajamy głód i nie mamy ochoty na niezdrowe jedzenie. Ważne jest także systematyczne nawadnianie organizmu np. sokiem owocowym, ale naturalnym bez cukru, a po treningu wodą niegazowaną o wysokiej zawartości minerałów.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.