Dip jogurtowo-czosnkowy

Wśród wegetariańskich przekąsek ważne miejsce zajmują dipy. Są to gęste sosy, w których można maczać warzywa, chipsy czy pizzę. ****Przepisy wegetariańskie na dipy są bardzo proste i opierają się głównie na śmietanie, serach, ziołach i czosnku. Dip jogurtowo-czosnkowy jest bardzo lekki i niskokaloryczny, ponieważ zamiast tłustej śmietany wykorzystujesz jogurt do jego przygotowania.

Składniki:

  • małe opakowanie jogurtu naturalnego (ok. 200 gramów);
  • ząbek czosnku;
  • 
łyżeczka posiekanego koperku;
  • opcjonalnie odrobina świeżego ogórka. 


Zobacz film: "Jak zdrowo jeść i tracić na wadze?"

Sposób przygotowania:

Do miseczki z jogurtem naturalnym wyciśnij (lub zetrzyj na drobnej tarce) ząbek czosnku, ewentualnie ogórek. Dodaj koperek i całość dokładniej wymieszaj.

Wartość odżywcza 1 porcji:
Kalorie 39,3
Białko 2,6 g
Tłuszcz 1,1 g
Cholesterol 4,0 mg
Węglowodany 5,2 g
Błonnik 0,4 g
Witamina C 4,0 mg
Witamina A 26,9 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy