Efekty 6 Weidera - koncept ćwiczeń, brak postępów, technika

Efekty 6 Weidera to w teorii płaski brzuch, wzmocnione mięśnie brzucha i spalanie tłuszczu. Aerobiczna 6 Weidera to jednak ćwiczenie, które koniecznie należy wykonywać systematycznie i bez przerw, nawet, jeśli czasem nie jest to łatwe. Efekty 6 Weidera są chyba najbardziej znane wśród wszystkich ćwiczeń na brzuch.

spis treści

Zobacz film: "Ćwiczenie na dolne partie brzucha"

1. Efekty 6 Weidera - koncept ćwiczeń

Cały program ćwiczeń popularnej 6 Weidera trwa aż 6 tygodni. Każdego dnia tego okresu jednak wymagania wzrastają, poziom trudności podnosi się, a efekty 6 Weidera niekiedy ukazują się dopiero po jakimś czasie. Cykl 6 Weidera jest raczej monotonny, jednak wykonywany regularnie pozwoli nam cieszyć się płaskim brzuchem i wyraźnymi mięśniami brzucha.

Program stworzony jest w ten sposób, że z każdym dniem wykonujemy coraz więcej ćwiczeń, aż w ostatnim tygodniu cyklu robimy każdego dnia trzy serie ćwiczeń, w każdej po sześć różnych ćwiczeń, które musimy powtarzać po sześć razy. Każde ćwiczenie A6W musi składać się z ruchu, który przytrzymujemy przez przynajmniej trzy sekundy. W ten sposób, pod koniec cyklu wykonujemy już setki powtórzeń różnych ćwiczeń, a między każdą serią mamy jedynie trzy minuty przerwy.

2. Efekty 6 Weidera - brak postępów

Efekty A6W widać po pewnym czasie, jednak wiele osób jest zdziwionych tym, że poziom ich tłuszczu na brzuchu nie spada. Dzieje się tak dlatego, że efekty aerobicznej 6 Weidera to przede wszystkim większe i silniejsze mięśnie brzucha, samo ćwiczenie jednak nie wpłynie pozytywnie na poziom tłuszczu w naszym ciele. Jednym z miejsc, w których najczęściej osadza się tłuszcz, jest właśnie brzuch, dlatego pierwsze efekty 6 Weidera widoczne będą dopiero po jego spaleniu.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

Nie ma sposobu na selektywne spalanie tłuszczu, a więc usunięcie go jedynie z okolic brzucha nie jest możliwe. Musimy po prostu wziąć się za siebie i przestawić się na trening aerobowy, dzięki któremu szybko spalimy nadmiar tłuszczu.

Jeśli tkanka tłuszczowa w naszym ciele będzie na odpowiednio niskim poziomie, efekty 6 Weidera będą wręcz oszałamiające. Dlatego też bez dostosowania diety, zmiany stylu życia i włączenia do swojego treningu ćwiczeń cardio nie będziemy mogli cieszyć się efektami 6 Weidera.

3. Efekty 6 Weidera - prawidłowa technika

Efekty 6 Weidera zobaczyć możemy na własnym ciele tylko po poprawnym wykonaniu całego cyklu z poprawną techniką. Cały cykl treningowy trwa 42 dni, a z każdym dniem wzrasta trudność. Poszczególne partie treningu 6 Weidera wykonywać powinniśmy bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni. Kluczowy element każdego z ćwiczeń A6W to zatrzymanie naszego ruchu na około trzy sekundy w chwili, kiedy mięśnie naszego brzucha są najbardziej napięte.

Zobacz także:

Pomiędzy seriami poszczególnych ćwiczeń dozwolony jest jednak wypoczynek, ale powinien on trwać nie więcej niż trzy minuty. Ćwiczenia w ramach A6W składają się z różnego rodzaju wymachów i wyprostów w pozycji leżącej, w których największą rolę odgrywają mięśnie brzucha.

Ćwiczenia te należy wykonywać z prawidłową techniką, ponieważ w innym wypadku możliwe są nawet urazy kręgosłupa. Dla osób dopiero zaczynających przygodę z fitnessem zaleca się rozpoczęcie od mniej wymagających programów ćwiczeń niż A6W.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy