Przejdź na WP

Głuche bliźniaczki w kampanii reklamowej marki odzieżowej

Bliźniaczki Hermon i Heroda wzięły udział w kampanii reklamowej znanej marki odzieżowej. 36-latki, które straciły słuch, gdy miały siedem lat, opowiadają historię o tym, jak walczyły z odrzuceniem i zachęcają do pokochania siebie.

Zobacz film: "Córka zaśpiewała dla niesłyszącego ojca"

1. Bliźniaczki z tragiczną historią

Hermon i Heroda na co dzień mieszkają w Londynie. Siostry urodziły się w Erytrei, która w tym czasie była ogarnięta wojną. Pamiętają hałasy związane z wybuchami i strzelaninami. Bliźniaczki straciły słuch w wieku 7 lat i nie do końca wiadomo dlaczego tak się stało.

7 mało znanych komplikacji podczas przeziębienia i grypy
7 mało znanych komplikacji podczas przeziębienia i grypy [8 zdjęć]

Przeziębienie czy grypa to nic miłego, jednak większość z nas może pocieszyć się faktem, że przeważnie...

zobacz galerię

Rodzina bliźniaczek przeniosła się do Stanów Zjednoczonych ponieważ możliwości leczenia dziewczynek w ich kraju były bardzo ograniczone. Dopiero w klinice audiologicznej w USA okazało się, że dziewczynki są głuche.

Dziewczynki otrzymały aparaty słuchowe, a ich mama robiła wszystko żeby nauczyły się języka angielskiego. Po roku przeniosły się do Wielkiej Brytanii.

2. Bliźniaczki w kampanii marki odzieżowej

Hermon i Heroda świetnie porozumiewają się w języku migowym. Są modelkami i aktorkami. Prowadzą też bloga, na którym dzielą się fragmentami swojego życia. Pokazują, że niepełnosprawność ich nie definiuje, a bycie głuchym nie przeszkadza im w normalnym funkcjonowaniu.

Bliźniaczki wzięły udział w kampanii reklamowej znanej marki odzieżowej
Bliźniaczki wzięły udział w kampanii reklamowej znanej marki odzieżowej (instagram.com)

Bliźniaczki opowiadają o swoim życiu, o tym jak walczyły z przeciwnościami losu. I zachęcają do tego innych. Udział w kampanii jest doskonałą okazją do pokazania, że wśród nas żyją ludzie z różnymi niepełnosprawnościami, ale to wcale nie sprawia, że są gorsi.

Dzięki udziałowi bliźniaczek marka ma szansę zwrócić na siebie uwagę osób z głuchych i słabosłyszących, pokazując im, że są tak samo zauważani jak inne osoby.

Bliźniaczki w kampanii zachęcają do napisania listu miłosnego do samego siebie. Bo jak już pokochamy siebie to łatwiej nam będzie zdobyć to o czym marzymy.

Hermon w liście napisała, że nie pozwoli, by uczucie odrzucenia tłumiło jej wewnętrzny ogień. Heroda podzieliła się wyznaniem, że nauczyła się kochać swoje blizny, bo wie że są częścią jej osobowości.

W kampanii marki odzieżowej wzięły też udział inne osoby - modelka plus size Felicity Hayward, czarnoskóry influencer Sul, chora na chłoniaka Hodgkina Olivia Smith, gej Jonathan i aktor z Zespołem Aspergera Niall Aslam.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Dowiedz się więcej:

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy