Hipnoterapeuta, który pomógł Adele rzucić palenie, wypuszcza ogólnodostępną aplikację

Być może próbowałeś już rzucić palenie używając e-papierosa albo gumy z nikotyną. Hipnoterapeuta, który pomógł wielu gwiazdom i celebrytom rzucić palenie, uważa, że może pomóc także innym w pozbyciu się nałogu.

Max Kirsten, pochodzący z Chelsea, stał za sukcesem Adele i Ewana McGregora w kwestii rzucenia palenia. Poprzez aplikację używającą szeregu różnych technik zachęca on palaczy do rzucenia poprzez zmianę sposobu, w jaki myślimy.

Według niego, "Quit Smoking Now" gwarantuje brak syndromu odstawienia u osób próbujących rzucić. Aplikacja, zawierająca cztery sesje hipnoterapii, została od momentu ukazania się okrzyknięta najlepszą aplikacją umożliwiającą realizację postanowień noworocznych o rzuceniu palenia.

Aplikacja wyposażona jest też w kalkulator stworzony po to, aby umożliwić użytkownikom wgląd w postępy jakie poczynili na drodze do uwolnienia się od nałogu. Dostępny jest także zaprojektowany przez Maxa 60-sekundowy poskramiacz ochoty, technika, która zapobiega poddawaniu się nagłej ochocie na papierosa.

Nowa aplikacja brytyjskiego hipnoterapeuty pomoże rzucić palenie każdemu kto chce zmienić swój sposób myślenia
Nowa aplikacja brytyjskiego hipnoterapeuty pomoże rzucić palenie każdemu kto chce zmienić swój sposób myślenia

Hollywoodzki aktor Ewan McGregor - nałogowy palacz od wielu lat - twierdzi, że Max uczynił rzucanie palenia banalnie łatwym. Gwiazdor nie dotknął papierosa od 2009 roku. Adele rzuciła nałóg, podczas którego wypalała 20 papierosów dziennie w 2015 roku po wizycie w klinice Maxa.

Kilka porad dla rzucających palenie:

  • Spraw, aby palenie było mniej przyjemne zmieniając markę papierosów na tydzień przed planowanym rzuceniem;
  • Aby polepszyć ogólny stan zdrowia i jakość snu, skupiaj się na korzyściach wynikających z rzucenia palenia;
  • Spisz wszystkie powody, dla których chcesz rzucić palenie, a kartkę z nimi trzymaj w widocznym miejscu, aby cię motywowała;
  • Pij łyk wody pomiędzy każdym zaciągnięciem się w dzień, w który masz rzucić;
  • Wyszukaj w internecie niebezpieczne skutki palenia, przez co poznasz, jaki dokładnie skutek papierosy mogą mieć dla twojego zdrowia;
  • Zbierz wszystkie niedopałki i wrzuć je do butelki wypełnionej wodą, a po kilku dniach zwróć uwagę na to jak wyglądają i pachną;
  • Oblicz, ile dokładnie pieniędzy zaoszczędzisz przez rok, jeśli przestaniesz kupować papierosy;
  • Wyznacz sobie datę rzucenia papierosów - i trzymaj się jej;
  • Wyrzuć wszystkie e-papierosy i gumy nikotynowe, dzięki temu łatwiej będzie ci rzucić;
  • Poproś rodzinę i przyjaciół, aby wspierali cię w twoim dążeniu do porzucenia nałogu i podaj im dokładną datę, w której chcesz rzucić.
Jak rzucić palenie? (galeria)
Jak rzucić palenie? (galeria) [10 zdjęć]

Chciałabyś rzucić palenie albo opanować swoje łakomstwo? Zapoznaj się z przedstawionymi tutaj wskazówkami,...

zobacz galerię

Gdy masz to już za sobą, podążaj za tymi wskazówkami, aby całkowicie pozbyć się nałogu i już do niego nie wracać:

  • Myśl o sobie jak o osobie niepalącej od momentu, kiedy wypalisz ostatniego papierosa - to pomoże ci zresetować swój sposób myślenia;
  • Upewnij się, że stosujesz zrównoważoną dietę, ogranicz spożycie kofeiny i częściej spaceruj aby zmniejszyć efekty uboczne odstawienia;
  • Najsilniejsza ochota trwa tylko kilka minut, zatem staraj się ją zwalczyć;
  • Oddychaj głęboko, aby zrelaksować się i oderwać myśli od palenia;
  • Wypłukaj ze swojego organizmu nikotynę i inne toksyny poprzez picie dużej ilości wody;
  • Trzymaj w ręce długopis zamiast papierosa, aby szybko zapomnieć o nałogu.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.