Hula-hop z masażerem – charakterystyka, efekty ćwiczeń, charakterystyka ćwiczeń

Marzysz o smukłej talii z wcięciem osy? Całe życie stosujesz najróżniejsze diety, ale efekty są widoczne tylko na chwilę? Czy w swojej codzienności masz czas na ruch i sport? Jeżeli nie, to koniecznie musisz to zmienić. Może sport nie jest twoją mocną i ulubioną formą spędzania wolnego czasu, ale przedstawię ci pewien gadżet, który na pewno ci się spodoba. Mam na myśli hula-hop z masażerem!

spis treści

1. Hula-hop z masażerem – charakterystyka

Na pewno pamiętacie z dzieciństwa wielkie, kolorowe koła, którymi bawił się niemalże każdy. Na jakiś czas odeszły do lamusa, by wrócić na rynek sportu w nieco zmienionej formie. Powstały hula hop z wypustkami, zwykłe, a nawet te z masażerem.

Zobacz film: "Ćwiczenia na płaski brzuch"

Hula-hop z masażerem charakteryzuje tym, że z jego wewnętrznej strony znajdziemy 40 półkul, które są na stałe do niego przytwierdzone. Podczas wykonywania ćwiczeń kule dodatkowo pobudzają do pracy poszczególne partie mięśniowe. Dla osób rozpoczynających swoją przygodę z hula hop z masażerem, radzę rozpocząć od krótkich ćwiczeń, gdyż po skończonym treningu mogą wystąpić siniaki na ciele, jednak te z biegiem czasu nie będą się pojawiać, wystarczy, że poznamy odpowiednią technikę ćwiczeń na hula-hop z masażerem oraz będziemy ćwiczyć regularnie.

Hula-hop z masażerem powinno być odpowiednio dopasowane do osoby ćwiczącej, odpowiedni rozmiar to ten, gdy postawimy koło na ziemi i będzie ono sięgało nam do linii żeber. Materiał z jakiego wykonany jest hula-hop z masażerem to najczęściej plastik, ale może znaleźć także hula-hop z polistyrenu lub z polietylenu. Hula-hop z masażerem powinno ważyć maksymalnie 3 kilo, nie powinno nam ciążyć, ponieważ nie damy rady wykonywać ćwiczeń.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

2. Hula-hop z masażerem – efekty ćwiczeń

Każdy rodzaj sportu przynosi nam mniejsze lub większe efekty zdrowotne, tak jest też w wypadku regularnych ćwiczeń z hula-hop z masażerem.

Efekty używania hula-hop z masażerem:

  • hula-hop z masażerem poprawia stabilność i wytrzymałość mięśni, co prowadzi do poprawnej postawy ciała;
  • wzmocnienie mięśni brzucha, również tych głębokich, pracują mięśnie boczne, skośne i proste;
  • rozluźnienie mięśni grzbietu – ruszanie hula hop na biodrach powoduje, że mięśnie się rozluźniają, a my mamy większą świadomość ciała i zwiększony zakres ruchów;
  • poprawa stanu zdrowia – kiedy wykonujemy energiczne ruchy to w ciele płynie więcej tlenu, a co za tym idzie poprawa krążenie krwi i wydolności serca;
  • poprawa ogólnej koordynacji ruchowej.

Musisz to wiedzieć

3. Hula hop z masażem – charakterystyka ćwiczeń

Ćwiczenie wykonywane za pomocą hula-hop z masażerem nazywane są ćwiczeniami low-impact, gdyż ich intensywność nie jest zbyt duża. Ćwiczenia z pomocą hula-hop z masażerem, są proste. Kolana są zawsze lekko zgięte, plecy proste, brzuch napięty, w związku z tym ćwiczenia takie mniej obciążają stawy.

Hula-hop z masażerem to idealny trening dla dzieci i osób starszych, na pewno nie spowoduje żadnych kontuzji i jest bezpiecznym treningiem, który wpływa na całą naszą sylwetkę.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy