Spalanie tłuszczu z brzucha – odżywianie, ćwiczenia, wskazówki

Z nadmiarem tłuszczu na brzuchu zmaga się spora ilość kobiet i mężczyzn. Wiele ludzi ma kompleksy związane ze swoim ciałem, a w szczególności z brzuchem, który najbardziej narażony jest na nadmiar tkanki tłuszczowej, chociażby spowodowanej ciążą, a często niezdrowym trybem życia. Nie ma co się załamywać, wystarczy, że będziemy stosowali się do kilku prostych rad, a brzuch będzie płaski i jędrny.

spis treści

1. Spalanie tłuszczu z brzucha - odżywianie

Prawidłowo zbilansowana dieta to połowa sukcesu w walce o spalanie tłuszczu z brzucha. Trzeba pamiętać, iż jeżeli chcemy spalić tłuszcz z brzucha, ud czy innych części ciała, musimy zacząć prawidłowo się odżywiać.

Zobacz film: "Ćwiczenie na dolne partie brzucha"

Aby spalić tłuszcz z brzucha, trzeba definitywnie wykluczyć ze swojej diety słodycze i słone przekąski, zacząć pić dużo wody i herbaty, a także jeść 4-5 posiłków dziennie. Warzywa powinny być obecne w każdym zjadanym przez nas posiłku, a między nimi nie powinniśmy w żadnym wypadku podjadać.

Próbując spalić tłuszcz z brzucha, nie można zapominać o najważniejszym posiłku w ciągu dnia, czyli zdrowe śniadanie. Doda nam wiele energii na nadchodzący dzień.

W walce o spalenie tłuszczu z brzucha istotna jest także kolcja. Musi być bogata przede wszystkim białko, które jest łatwo przyswajalne przez organizm, wybierzmy serek wiejski czy jajka i oczywiście dodajmy warzywa.

Spalanie tłuszczu z brzucha jest przede wszystkim uzależnione od diety. Pamiętajmy, że niejedzenie nie jest drogą do idealnej sylwetki. Płaski brzuch uzyskamy tylko wtedy, kiedy będziemy jedli! Jednak jadli racjonalnie i o wyznaczonych porach - mało, ale często i zdrowo.

2. Spalanie tłuszczu z brzucha - ćwiczenia

Jeżeli nasz plan żywieniowy będzie ustalony i stabilny, a my będziemy go naprawdę sumiennie przestrzegali, to można dodać do swojego codziennego planu dnia ćwiczenia fizyczne spalające tłuszcz z brzucha. Najodpowiedniejsze będą ćwiczenia wytrzymałościowe, czyli trening cardio. Interwały również będą służyły spalaniu tłuszczu z brzucha, ponieważ te ćwiczenia palą kalorie także kilka godzin po ich wykonaniu.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

Aby spalić tłuszcz z brzucha, możemy zacząć biegać, zapisać się na ulubione zajęcia fitness lub ćwiczyć w domu z ulubioną trenerką lub trenerem, korzystając z gotowych zestawów ćwiczeń.

Pamiętajmy, że nasz trening na spalanie tłuszczu z brzucha powinien trwać co najmniej 30 minut. Ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową na brzuchu lub innych częściach ciała wykonujmy 3 - 4 razy w tygodniu.

Aby nasze ciało nabrało jędrności i jednocześnie traciło zbędny tłuszcz, po każdym treningu cardio powinniśmy dodać trening siłowy na konkretną partię mięśniową, wtedy nasze ćwiczenia staną się jeszcze bardziej skuteczne, a efekty widoczne.

3. Spalanie tłuszczu z brzucha - wskazówki

Aby spalanie tłuszczu z brzucha przebiegało sprawniej, zastosuj się do kilku wskazówek.

  • Codziennie wypijaj co najmniej 2 litry wody niegazowanej, poprawi twoje trawienie oraz skutecznie pozwoli walczyć z cellulitem.
  • Jedz warzywa, są lekkostrawne, niskokaloryczne i zawierają dużo cennych dla zdrowia składników.
  • Pij zieloną herbatę, pobudza pęcherz do działania, co z kolei przyczynia się do wydalania toksyn z organizmu, przyśpiesza przemianę materii, wpływając na wygląd lepszy brzucha.
  • Nie rezygnuj z ćwiczeń. Pomagają cieszyć się zdrowym kośćmi i mocnymi mięśniami, wspomagają pracę serca, a także skutecznie spalają tłuszcz z brzucha.

ZOBACZ TAKŻE:

  • Nie zapominaj o jedzeniu białka, dzięki niemu dłużej wytrzymasz do kolejnego posiłku, gdyż białko dłużej się trawi.
  • Nie podjadaj między posiłkami. To ważne, trzymaj się dokładnie ustalonego jadłospisu, a to naprawdę zagwarantuje ci smuklejszą figurę i płaski brzuch w szybkim czasie.
  • Postaw sobie cel, do którego będziesz dążyła, jeżeli zależy ci na spaleniu tłuszczu z brzucha, to postępuj w zgodzie z zaleceniami trenera personalnego oraz dietetyka.

Spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha to nic trudnego, jednak warto sobie dokładnie wszystko rozplanować. Skonsultować się z lekarzem, zasięgnąć porad dietetyka, w sprawie odżywiania oraz trenera w sprawie doboru odpowiednich ćwiczeń. Zastanów się na czym ci zależy i dąż do tego, walka o lepsze ciało, jest ważna dla naszej psychiki. Poczujmy się lepiej we własnej skórze.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy