Jak uniknąć problemów po antybiotykoterapii? (WIDEO)

W dzisiejszych czasach antybiotyki są stosowane zbyt często, a nawet w nadmiernych ilościach.

Podczas antybiotykoterapii ponad połowa kobiet odczuwa nieprzyjemne dolegliwości ze strony układu pokarmowego i układu moczowo-płciowego. Są to zaparcia, biegunka, ból i dyskomfort podczas wypróżniania się, a także pieczenie, świąd czy trudności w oddawaniu moczu.

Zmniejszenie niepożądanych objawów podczas przyjmowania antybiotyków może nastąpić, jeśli zaczniemy przyjmować probiotyki. Preparaty takie odbudowują uszkodzoną przez antybiotyk florę bakteryjną. Przy wyborze probiotyku należy się zwrócić uwagę, czy preparat jest odporny na często stosowane antybiotyki. Warty polecenia probiotyk to prOVag, który działa pozytywnie na układ moczowo-płciowy oraz układ pokarmowy. prOVag można stosować zarówno w trakcie leczenia antybiotykiem, jak i po zakończeniu leczenia (co zapobiegnie nawrotom niepożądanych objawów).

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy