Kiszona papryka

Jeśli nie przepadasz za papryką konserwową z octem, powinnaś wypróbować przepis wegański na paprykę kiszoną. Dzięki papryczkom chilli ma ona bardzo ostry smak i z pewnością polubią ją wszyscy amatorzy pikantnych potraw. Papryczka kiszona może być zarówno dodatkiem do wegańskich dań gorących, jak również smaczną przystawką podawaną na przyjęciu.

Składniki:

  • 2 kg papryki,
  • kilka papryczek chilli,
  • główka czosnku,
  • 5 listków laurowych,
  • łyżka ziela angielskiego,
  • łyżka soli morskiej,
  • koper i kminek.

Zobacz film: "Sól w diecie - ile można spożywać?"

Sposób przygotowania:

Pokrojone papryki z czosnkiem i przyprawami zalej trzema litrami wody zagotowanej z zielem angielskim i odstaw w ciepłe miejsce na kilka dni. Można jeść od razu albo pasteryzować. W tym celu włóż potrawę do słoika, zamknij wieczko, wstaw do większego garnka z wodą i gotuj w kąpieli wodnej kilkanaście minut. Wyjmij i ustaw do góry dnem.

145,6 mg

Wartość odżywcza 1 porcji:
Kalorie 35,3
Białko 1,6 g
Tłuszcz 0,5 g
Cholesterol 0,0 mg
Węglowodany 8,2 g
Błonnik 2,2 g
Witamina C 145,6 mg
Witamina A 528,0 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!