Konrad Gaca – kariera, dieta, zasady

Konrad Gaca jest twórcą bardzo popularnego obecnie programu do walki z nadwagą i otyłością. Jego autorski program pomógł już tysiącom Polaków. Konrad Gaca ma bardzo indywidualne podejście do każdego ze swoich podopiecznych, którym stara się pomóc nie tylko w zmianie nawyków żywieniowych, ale też przy wsparciu swojego zespołu trenerów, zachęcić do zwiększenia aktywności fizycznej.

Zobacz film: "Gaca podpowiada, jak wspomóc odchudzanie"

1. Konrad Gaca – kariera

Konrad Gaca mieszka obecnie w Lublinie i jest prezesem Stowarzyszenia Walki z Otyłością "FatKillers". Konrad Gaca jest również specjalistą żywieniowym posiadającym międzynarodowy certyfikat Certified Nutrition Specialist oraz trenerem klasy Master PROPTA (amerykańskiej federacji, do której należą światowi specjaliści ds. żywienia) i trenerem Europejskiej Federacji Fitness & Wellness.

Program diety opracowany przez Konrada Gacę ma tysiące zwolenników w Polsce
Program diety opracowany przez Konrada Gacę ma tysiące zwolenników w Polsce (Facebook)

Konrad Gaca zaproponował stworzenie kampanii promującej zdrowy tryb życia "Chudniesz – Wygrywasz Zdrowie". Pisze on również artykuły na temat zdrowia, które można przeczytać w Kurierze Lubelskim, Dzienniku Zachodnim, Gazecie Krakowskiej, Echu Miasta Warszawa, Dzienniku Łódzkim, Gazecie Wrocławskiej, Głosie Wielkopolskim i Dzienniku Bałtyckim.

2. Konrad Gaca – dieta

Konrad Gaca jest twórcą autorskiego programu odchudzania. Program cieszy się obecnie dużą popularnością. Ma on promować wśród Polaków zdrowy tryb życia i aktywność fizyczną. W czasie stosowania programu każda osoba otrzymuje spersonalizowany plan żywienia oraz trafia pod opiekę samego Konrada Gacy, oraz pracujących dla niego konsultantów i trenerów.

Dieta Konrada Gacy ma trzy etapy. Mają one kolejno zmotywować do utraty wagi, skupić się na diecie i treningach oraz pomóc przejść z diety do normalnego odżywiania, co ma utrzymać wagę na dłużej.

Zyskaj formę w 10 tygodni - galeria zdjęć
Zyskaj formę w 10 tygodni - galeria zdjęć [5 zdjęć]

Aby osiągnąć ciało o jakim marzysz, zacznij od diety.

zobacz galerię

Okres motywacji trwa miesiąc. Osoba na diecie Konrada Gacy buduje wówczas swoją motywację i jednocześnie traci na wadze. W czasie okresu pracy właściwej otrzymuje indywidualnie dopasowany jadłospis w cyklach obejmujących 14 dni. Ilość cykli zależy od płci, wieku, wzrostu i obecnej wagi.

Ostatni etap jest według Konrada Gacy najistotniejszy. Trwa około 3 miesięcy. Ten czas pozwala na utrzymanie osiągniętej wagi po zakończeniu diety. Jednocześnie można nadal stracić kilka kilogramów.

Konrad Gaca podkreśla, że wyprowadzanie z diety pozwala na przeprogramowanie organizmu na przyjmowanie większej ilości pokarmów niż w czasie redukcji i zdrowy tryb życia. Odpowiednie przeprowadzenie tego ostatniego etapu całej kuracji pozwala na zachowanie zdrowej, szczupłej sylwetki i uniknięcie efektu jo-jo.

Elementem kuracji są również treningi. Konrad Gaca twierdzi, że tylko to połączenie gwarantuje sukces. Dla swoich podopiecznych Konrad Gaca opracowuje również indywidualne programy treningowe mające na celu spalanie tkanki tłuszczowej.

Rekomendowane przez naszych ekspertów

3. Konrad Gaca – zasady

Za każdym razem Konrad Gaca dopasowuje program do potrzeb i możliwości danej osoby. Jednak istnieją podstawowe zasady programu Konrada Gacy dotyczące wszystkich podopiecznych. Są to:

  • Regularność posiłków – dzięki czemu regulujemy metabolizm i naturalnie tracimy na wadze. Należy ustalić około 4-5 posiłków co ok.3 godziny.
  • Odpowiednie proporcje – Konrad Gaca twierdzi, że proporcje białka, węglowodanów i tłuszczy wpływają na hormony. Gaca podkreśla, że te hormony odpowiadają za dobre samopoczucie i tempo odchudzania.
  • Solidne śniadanie – według Konrada Gacy śniadanie powinno zawierać porcję węglowodanów i białka.
  • Białkowa kolacja – białko spożywane na kolację nie wpływa na wydzielanie insuliny i uaktywnia hormon wzrostu. Jednak Konrad Gaca ostrzega, że kolacja powinna być jednak lekka.
  • Bez soli i cukru – rezygnacja z soli pomoże zlikwidować obrzęki i znormalizować ciśnienie krwi. Warto również ograniczyć w diecie cukier lub zastąpić go cukrem brzozowym.
  • Dobre tłuszcze – w czasie diety Konrada Gacy należy sięgnąć po tłuszcze nienasycone, które wzmocnią odporność i pomogą zapanować nad cholesterolem, znajdziemy je w rybach morskich, oliwie, oleju rzepakowym i lnianym oraz orzechach.
  • Picie wody – Konrad Gaca również podkreśla rolę picia wody w czasie diety, może ona bowiem podkręcić metabolizmo 30 proc.
spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.