Mel B abs – dieta, rozgrzewka, ćwiczenia cardio, mięśnie brzucha

Opracowany przez Mel B trening ABS mięśni brzucha obejmuje zestaw ćwiczeń, które pozwolą uzyskać płaski brzuch. Trening Mel B ABS trwa 8 minut i wzmacnia wiele mięśni brzucha. Trening ABS stworzono w 2010 roku. ABS Mel B na mięśnie brzucha jest elementem jej programu fitness "Totally Fit".

1. Mel B ABS – dieta

Mel B stworzyła trening ABS na brzuch, aby pomóc kobietom stracić kilogramy i powrócić lub uzyskać upragnioną sylwetkę. Powszechnie wiadomo, że sama dieta to za mało. Mel B potwierdza ten smutny fakt i motywuje kobiety do treningu ABS. Mel B podkreśla, że dieta powinna iść w parze z ABS.

Trening ABS wymaga odpowiedniej diety, jednak nie musi ona być nudna. ABS nie wymaga, aby pozbywać się z diety ulubionych potraw. Mel B podkreśla, że ważna jest regularność posiłków, co oznacza, że gdy trenujemy ABS, powinniśmy pamiętać, aby zjeść co 2-3 godziny.

Zobacz film: "Wysiłek fizyczny - codzienna aktywność"

Jadłospis osoby trenującej program ABS stworzony przez Mel B powinien być oparty na chudym mięsie, najlepiej z kurczaka lub indyka, rybach, produktach pełnoziarnistych, a także świeżych warzywach i owocach. Mel B podkreśla, że dieta w czasie ABS nie wyklucza słodkości i można na przykład zastąpić je słodkimi owocowymi koktajlami na bazie mleka.

2. Mel B ABS – rozgrzewka

Porządna rozgrzewka to wstęp do właściwego treningu ABS według Mel B. Pozwoli ona uniknąć kontuzji w czasie ABS. Rozgrzewka proponowana przez Mel B przed ABS trwa ok. 5 min i jest to dość intensywny wysiłek dla całego ciała.

W czasie rozgrzewki z Mel B angażujemy całe ciało i przygotowujemy je do ABS na brzuch. Jak mówi Mel B, jest to obowiązkowy początek i podstawa każdego treningu, również ABS.

ABS proponowany przez Mel B wzmacnia i rzeźbi mięśnie brzucha
ABS proponowany przez Mel B wzmacnia i rzeźbi mięśnie brzucha (Shutterstock)

Mel B podkreśla również, że choć ABS to trening mięśni brzucha, to nie unikniemy udziału innych partii ciała, dlatego rozgrzewka Mel B przed ABS skupia się na całym ciele. Czas poświęcony na rozgrzewkę przed ABS będzie według Mel B dobrą inwestycją w zdrowe i smukłe ciało.

3. Mel B ABS - ćwiczenia cardio

Mel B wielokrotnie zwraca uwagę na jedną ważną kwestię, gdy trenujemy ABS. Wiele kobiet zapomina w czasie ABS o cardio. Podkreśla, że sam ABS to za mało. Mel B tłumaczy, że ABS ćwiczy mięśnie, które stają się silne. Jednak nie sprawi, że staną się one widoczne.

10 sposobów na szczupłe ciało (galeria)
10 sposobów na szczupłe ciało (galeria) [10 zdjęć]

10 sposobów na piękne ciało Brak czasu, brak motywacji, brak pieniędzy… O nie! Jest dużo wymówek,...

zobacz galerię

Aby zobaczyć efekty ABS na swoim brzuchu, trzeba spalić tłuszcz, którym są pokryte, a do tego idealny jest trening cardio. Cardio, jako element treningu ABS, przyśpieszy pracę naszego serca, a regularne wdechy i wydechy stworzą idealne warunki do tlenowego spalania tłuszczu. Mel B zapewnia, że trening cardio i rytmiczny oddech pozwolą przyśpieszyć efekty ABS.

4. Mel B ABS – mięśnie brzucha

Trening ABS prowadzony przez Mel B to element jej programu treningowego o nazwie "Totally Fit". ABS na brzuch ma na celu wyrzeźbienie mięśni górnej i dolnej części brzucha. ABS kształtuje również mięśnie skośne, poprzeczne i pleców. Mel B zawsze podkreśla rolę 5 minutowej rozgrzewki przed przejściem to treningu ABS.

ZOBACZ TAKŻE:

Nikogo nie zdziwi, że podstawą ABS na brzuch według Mel B są oczywiście brzuszki. ABS obejmuje kompletny zestaw ćwiczeń, który pozwoli osiągnąć nam płaski brzuch. Mel B podkreśla, aby w czasie wszystkich ćwiczeń nie zapominać o tych na dolną część pleców.

Niestety, jeśli w czasie treningu ABS nie będziemy trzymać miednicy "przyklejonej" do podłogi, możemy nabawić się przeciążeń w tym rejonie w czasie ABS. Mel B uczula, że tylko ćwiczenia skupiające się na wszystkich partiach mięśni brzucha daje szybkie rezultaty, tak jak jej trening ABS.

Trening ABS z Mel B powinno się wykonywać 3 razy w tygodniu w dwóch seriach. ABS proponowany przez Mel B jest łatwy, choć ćwiczenia są dość intensywne. Jest to świetna propozycja dla kobiet, które chcą ćwiczyć w domu i uzupełnić swoją dietę o odpowiedni wysiłek fizyczny.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!