Naleśniki wegetariańskie

Naleśniki wegetariańskie są doskonałym pomysłem na każdy posiłek lub jako dodatek do niego, np. jako deser na obiad. Podawane na słodko są uwielbiane przez dzieci, szczególnie jeśli dodaje się do nich świeże owoce i bitą śmietanę. Jak wszystkie naleśniki, są łatwe do przygotowania i przechowywania.

Składniki:

  • 2 jaja,
  • 1 szklanka mąki pszennej,
  • 1 szklanka wody,
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia.

Zobacz film: "Jak zdrowo jeść i tracić na wadze?"

Sposób przygotowania:

Wymieszaj dokładnie te składniki, wysmaruj patelnię oliwą i dobrze ją rozgrzej. Smaż naleśniki wystarczająco długo, by były złociste i nie surowe. Najlepiej jeść je na ciepło, z nadzieniem. Wybór nadzienia zależy od twoich upodobań kulinarnych. Niektórzy lubią jeść naleśniki z dżemem, inni wolą osobiście przygotować nadzienie. Jak to zrobić? Zmieszaj kilka truskawek z jogurtem naturalnym. Najlepiej jest dobrze je rozdrobnić. Takie danie dla wegetarian jest dość kaloryczne, ale smakuje świetnie.

Kalorie 138,0 kcal
Białko 6,3 g
Tłuszcz 2,9 g
Cholesterol 90,0 mg
Węglowodany 22,1 g
Błonnik 0,7 g
Witamina C 0,0 mg
Witamina A 68,0 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy