Przejdź na WP

Niesamowite ciało u 61-latki (WIDEO)

Zachować świetną sylwetkę po 60. roku życia jest trudniej, bo metabolizm z wiekiem spada. Dlatego dieta powinna być niskokaloryczna, ale musi dostarczać też odpowiednią ilość energii, witamin i składników mineralnych.

Bardzo istotne jest nawodnienie organizmu. Należy pić przynajmniej 2 litry wody dziennie. Warto w tym czasie zadbać też o pamięć i do diety włączyć produkty zawierające kwasy tłuszczowe omega-3.

W tym wieku warto pamiętać o badaniach profilaktycznych. Dalej należy rak w roku wykonywać cytologię, a także USG i mammografię.

Istotne są także podstawowe badania, takie jak morfologia i badanie moczu. Nie zaszkodzi zrobić EKG, co pozwoli sprawdzić pracę serca.

Ten wiek wciąż zobowiązuje do dalszej aktywności fizycznej, która jest bardzo istotna dla zdrowia. Wystarczy nawet godzinny spacer, ale każdego dnia.

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nasze WIDEO

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy