Omlet indyjski

Omlet indyjski to nowy pomysł na przyrządzenie omletu. Jest odpowiedni dla amatarów pikantnych i ostrych smaków, bo do jego przygotowania używa się papryczek chilli. Omlet indyjski najlepiej podawać z surówką ze świeżych warzyw. Jego przygotowanie nie zajmie ci więcej niż kwadrans.

Składniki:

  • 4 jaja,
  • 2 małe cebulki,
  • 2 papryczki chilli,
  • pęczek kolendry,
  • sól,
  • pieprz,
  • olej do smażenia.

Zobacz film: "Jak nie dać się oszukać i kupić dobrą żywność?"

Sposób przygotowania:

Wbij jaja do miski, dodaj posiekaną cebulkę (powinna być bardzo rozdrobniona), cienkie plasterki papryczek chilli, a także większość pokrojonej kolendry. Rozgrzej olej na patelni i usmaż dwa cienkie omlety, jeden po drugim. Powinny być złociste. Złóż je na pół, udekoruj listkami kolendry.

Kalorie 139,7 kcal
Białko 8,0 g
Tłuszcz 10,2 g
Cholesterol 180,0 mg
Węglowodany 6,2 g
Błonnik 1,9 g
Witamina C 52,9 mg
Witamina A 370,2 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!