Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Pokaż kategorie

Plamienie srodcykliczne

Ginekologia

Brązowe plamienia w trakcie stosowania tabletek antykoncepcyjnych

(...) dnia blistra\) jest niezabezpieczony\? Czy jest możliwość że to plamienie to wynik mechanicznie uszkodzenia \(czuję pewien dyskomfort od wczoraj\)\? Bardzo proszę o odpowiedźWitam serdecznie. Plamienia śródcykliczne są najczęstszym działaniem niepożądanym ... Witam, biorę tabletki od 5 miesięcy \(naraya plus\). Jestem w 14 dniu blistra, chciałam zapytać czy brazowe plamienie może ... regularnie nie ma powodów do niepokoju. Oczywiście plamienie może wynikać również z uszkodzenia mechanicznego ...

Odpowiada 1 ekspert : Lek. Małgorzata Horbaczewska Lek. Małgorzata Horbaczewska
Ginekologia

Brak okresu po rozpoczęciu zażywania tabletek antykoncepcyjnych

Moje pytanie dotyczy braku okresy ,po rozpoczeciu zazywania tabletek antykoncepcyjnychWitam serdecznie. Podczas przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych nie występuje fizjologiczny okres \- krwawienie menstruacyjne zaś tzw krwawienie z odstawienia. Po pierwszym opakowaniu plamienie może być skąpe. Podobnie jak to, że w trakcie stosowania antykoncepcji mogą pojawić się krwawienia śródcykliczne. ...

Odpowiada 1 ekspert : Lek. Paweł Baljon Lek. Paweł Baljon
Ginekologia

Nieregularne miesiączki u 22-latki

Witam , mam 22 lata i mam miesiączkę od 13 roku życia tylko ze na początku okres był normalnie później już co kilka miesięcy i tak do teraz , byłam u lekarza i wszystko jest dobrze niby , ale teraz miałam miesiączkę 7 września do 13 września i właśnie wczoraj zaczęłam lekko krwawic a dziś już normalnie tak jak bym miała miesiączkę . Czy to jest normalne a i robiłam test ciążowy i wyszedł negatywnie .....Witam serdecznie. Prawdopodobnie powodem takiego zdarzenia jest śródcykliczne plamienie. Może ono wynikać ...

Odpowiada 1 ekspert : Lek. Paweł Baljon Lek. Paweł Baljon
Ginekologia

Wydzielina z krwią podczas zażywania tabletek antykoncepcyjnych

witam, przyjmuje tabletki antykoncepcyjne i co jakiś czas wydzielina z pochwy zawiera krew, nie jest jej dużo ale zaczyna mnie to niepokoić. jestem po porodzie 4 mies i zażywam yasmin od 2tyg. proszę o odpowiedz.Witam. Jeśli przyjmuje Pani tabletki regularnie, zgodnie z zaleceniami producenta nie ma powodów do niepokoju. Plamienia śródcykliczne są najczęstszym działaniem niepożądanym ... rozważyć zamianę dotychczas stosowanego preparatu.Plamienie w okolicy 1\/2 opakowania przy stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych ...

Odpowiada 3 ekspertów : Lek. Małgorzata Horbaczewska Lek. Małgorzata Horbaczewska i 2 innych
Ginekologia

Plamienie i ból brzucha po stosunku z prezerwatywą

(...) śródcykliczne zdarzają się bardzo często, szczególnie u młodych kobiet. Niekiedy zwiastują owulację. Pozostałe objawy o których Pan pisze ... Współżyliśmy razem z dziewczyną 4września zaraz po okresie więc miała dni niepłodne jeszcze robiliśmy to w zabezpieczeniu prezerwatywa nie pękła ani się nie zsunęła.15 września miała lekkie plamienie. Powinna dostać okres 25 września oststnie3 okresy były regularne, a tak to zdarzały się takie długie cykle, ale rzadko Dzisiaj jest 35 dzień cyklu i dalej nic Czy to plamienie mogło coś ...

Odpowiada 2 ekspertów : Lek. Małgorzata Horbaczewska Lek. Małgorzata Horbaczewska i 1 inny
Ginekologia

Plamienie śródcykliczne w trakcie stosowania tabletek antykoncepcyjnych a ryzyko ciąży

Witam. Proszę o pomoc. Po zakończeniu miesiączki odbyłam stosunek płciowy aczkolwiek wytrysk nie nastąpił. Na drugi dzień zażyłam tabletkę antykoncepcyjną \(zgodnie po odstawieniu na 7 dni na miesiączkę\) Po 10 dniach miałam plamienie. Było to plamienie jednorazowe obfite, ciemno brązowe, kleiste ze skrzepami. Tego samego dnia pojawiały się lekkie plamki czasami ze skrzepami jedynie w trakcie załatwiania się. Martwię się, ze mogę być w ciąży, tabletki zażywam od ponad rokuWitam\! Proszę pamiętać, że plamienia ...

Odpowiada 1 ekspert : Lek. Izabela Ławnicka Lek. Izabela Ławnicka
Ginekologia

Podwyższona temperatura ciała, katar i plamienia z pochwy 3 tygodnie po stosunku

(...) jest bowiem zbyt długi aby myśleć o krwawieniu implantacyjnym czy zakażeniu. Takie śródcykliczne plamienia nie zawsze świadczą o groźnych ... Witam. Jakieś 3 tygodnie temu po raz pierwszy uprawiałam seks. Od wczoraj 27.09 mam podwyższoną temp. ciała \(37\-38 st.\), katar oraz plamienie\/krwawienie w pochwy, czego nigdy do tej pory nie miałam. Okres miałam zawsze regularny i w dodatku bolesny, niepokoi mnie więc to krwawienie. Dodam, że stosunek z chłopakiem odbyłam ok 3 dni przez miesiączką, na początku z prezerwatywą ...

Odpowiada 2 ekspertów : Lek. Małgorzata Horbaczewska Lek. Małgorzata Horbaczewska i 1 inny
Ginekologia

Występowanie skrzepów krwi tydzień po miesiączce

(...) śródcykliczne spowodowane wahaniami hormonalnymi. Wskazane jest wykonanie pełnego profilu badań hormonalnych, zwracając szczególną uwagę ... wykluczyć także nadżerki lub polipa. Czasami plamienie może byc spowodowane krwawieniem kontaktowym wynikającym z mechanicznego ...

Odpowiada 1 ekspert : Lek. Paweł Baljon Lek. Paweł Baljon