Płaski brzuch w miesiąc – dieta, ćwiczenia

Marzysz o płaskim brzuchu, który straciłaś podczas ciąży? A może porzuciliście dietę i ćwiczenie w czasie okresu jesienno zimowego i nie umiecie się zmotywować do powrotu do formy? Spokojnie wszystko można nadrobić i odzyskać wymarzoną sylwetkę i piękny, jędrny, płaski brzuch.

1. Płaski brzuch w miesiąc – dieta

Aby wrócić do wysportowanej sylwetki i poprawnej wagi, należy się najbardziej skupić na diecie, która jest aż w 70% wyznacznikiem wagi. Posiłki powinny być stałe o ustalonych porach, co 3, 4 godziny. Dieta powinna być odpowiednio zbilansowana, aby nie dostarczać sobie nadmiaru kalorii, a redukować je. Należy spożywać dużo białka oraz dobrych węglowodanów, trzeba też dodać zdrowe tłuszcze. Warzywa powinny znajdować się w każdym posiłku (tak byłoby idealnie). Najważniejsze jest jednak całkowite odstawienie słodyczy, słonych przekąsek oraz napojów gazowanych. Jemy tylko i wyłącznie właściwe posiłki.

Zobacz film: "Wysiłek fizyczny - codzienna aktywność"

Śniadanie musi być syte i pożywne, można przyrządzić płatki owsiane z owocami albo jajecznicę z warzywami. Opcji jest bardzo wiele, i mogą być smaczne! Nie wolno zapominać o regularnym piciu wody mineralnej, im częściej tym lepiej. Jeżeli sami nie potrafimy ułożyć sobie odpowiedniej, zdrowej diety, to warto zasięgnąć porady u dietetyka albo trenera personalnego.

2. Płaski brzuch – ćwiczenia

Jeżeli dieta jest prawidłowo zbilansowana, a my się do niej stosujemy, można dodać ćwiczenia fizyczne. Na początku drogi można ćwiczyć 3 razy w tygodniu trening cardio (biegać, pływać, jeździć na rowerze) minimum przez 30 minut. Jeżeli nam mało można trening wydłużyć albo dodać ćwiczenia siłowe, które również spalą tkankę tłuszczową, a także zaczną wysmuklać sylwetkę, budować mięśnie i ujędrniać ciało. W tym celu udajmy się na siłownię, na której znajdziemy profesjonalne maszyny, do tego typu ćwiczeń. Pamiętajmy, iż na siłowni można zapytać o prawidłowość wykonywania ćwiczeń specjalisty i warto to zrobić, aby nie nabawić się niepotrzebnych i bolesnych kontuzji.

Dieta zgodna z kształtem sylwetki
Dieta zgodna z kształtem sylwetki [6 zdjęć]

Postanowienia noworoczne to dla wielu osób tradycja. Zazwyczaj z początkiem nowego roku chcemy schudnąć,...

zobacz galerię

Jeżeli wolimy ćwiczyć w domu to również można. Jest wiele możliwości do wyboru, otóż na intrenecie jest wiele profesjonalnych filmików, które pomogą poznać ćwiczenia siłowe. Z biegiem czasu sami będziemy posiadali wiedzę, dzięki której sami będziemy mogli układać ćwiczenia.

Przed rozpoczęciem walki o płaski brzuch, warto jest zmierzyć się w obwodzie i zwarzyć oraz wykonać zdjęcie całej sylwetki w samej bieliźnie, a wymiary zapisać, po miesiącu powtórzyć ten zabieg. Już wtedy efekty będą widocznie i to jest fakt bezsprzeczny! Jeżeli założymy sobie cel i znajdziemy odpowiednią motywację, to będzie łatwiej do niego dążyć. Pamiętajmy dla kogo to robimy, to my się mamy czuć dobrze ze sobą i dążmy do idealnej sylwetki tylko i wyłącznie dla samych siebie.

PYTANIA I ODPOWIEDZI LEKARZY NA TEN TEMAT

Dzięki diecie i ćwiczeniom nasz stan zdrowia i zakres ruchów znacznie się polepszą. Dostarczymy organizmowi więcej tlenu, usprawnimy krążenie krwi, a nasze samopoczucie znacznie się poprawi. Zaczniemy mieć świadomość własnego ciała i w końcu będziemy z niego korzystać w prawidłowy sposób.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!