Przejdź na WP

Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu

Płaski brzuch to marzenie zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Choć wydaje się to mało prawdopodobne, płaski brzuch można osiągnąć zaledwie w miesiąc. Warto podjąć wyzwanie, a efekty przyjdą same. Można być sceptycznym, ale trzymając się pewnych zasad, już po miesiącu będziemy się cieszyć płaskim brzuchem. Im cieplej tym perspektywa uzyskania płaskiego brzucha w miesiąc wydaje się coraz bardziej kusząca. A więc do dzieła! Zapoznaj się z poniższymi radami, jak uzyskać płaski brzuch w miesiąc i podejmij wyzwanie.

Zobacz film: "6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha"

spis treści

1. Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie

Płaski brzuch w miesiąc to realny cel. Wystarczy podjąć wyzwanie i zmierzyć się z planem ćwiczeń na płaski brzuch. W ciągu miesiąca stawisz czoła ćwiczeniom na wszystkie partie mięśni brzucha. Ćwiczenia na płaski brzuch w miesiąc obejmują różne ćwiczenia. Jednak najskuteczniejsze okazują się tradycyjne brzuszki, rowerek, unoszenie nogi w leżeniu, odwrócone brzuszki i sięganie rękoma do kostek. Ich skuteczność wynika z tego, że angażujemy wszystkie mięśnie do ich wykonania. Sprawi to, że po miesiącu nasz brzuch będzie płaski. Co ważne wykonując te ćwiczenia na płaski brzuch, w ciągu miesiąca wzmocnimy również mięśnie stabilizujące.

Pamiętajmy, że miesiąc ćwiczeń na płaski brzuch może doprowadzić do monotonii i spadku motywacji do odchudzania, co nam nie grozi w przypadku wykonywania tych ćwiczeń. Podstawą ćwiczeń na płaski brzuch w miesiąc, jest ich regularność i ścisłe trzymanie się planu.

2. Płaski brzuch w miesiąc - zasady

Zasady ćwiczeń na płaski brzuch, których efekty będą widoczne po miesiącu to systematyczność. Aby brzuch stał się płaski po miesiącu, koniecznie należy trzymać się założonego planu treningowego i wykonywać dokładnie tyle brzuszków w ciągu dnia, ile wyznaczono na ten dzień. Z czasem należy zwiększać ilość powtórzeń, ponieważ mięśnie bardzo łatwo przyzwyczajają się do określonej dawki wysiłku. Aby więc ćwiczenia dawały efekty, należy zwiększać intensywność wysiłku. Po drugie unikniemy przetrenowania i kontuzji.

9 powodów, przez które nie możesz zgubić brzuszka
9 powodów, przez które nie możesz zgubić brzuszka [10 zdjęć]

Pozbycie się brzuszka jest ważne nie tylko ze względu na poczucie estetyki. Nadmiar tkanki tłuszczowej...

zobacz galerię

Należy pamiętać o rozgrzewce przed ćwiczeniami na płaski brzuch. W czasie takiej rozgrzewki dobrze jest się skupić na mięśniach pasa i tułowia. Wystarczy kilka minut takich ćwiczeń jak krążenia bioder, skrętoskłony, czy skręty tułowia.

3. Płaski brzuch w miesiąc - plan treningu

Przygotowując się do wyzwania, zakładającego płaski brzuch w 30 dni warto trzymać się pewnych zasad:

  1. Po pierwsze konieczne jest przyzwyczajenie się do codziennej dawki ruchu i odpowiedniej organizacji dnia. Aby uzyskać płaski brzuch w miesiąc, konieczne są krótkie treningi, ale regularne.

Musisz to wiedzieć

Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu
Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu (123RF)
  1. Mięśnie brzucha należy trenować 4 razy w tygodniu. Ćwiczenia nie muszą być długie ani wyczerpujące, aby po miesiącu uzyskać płaski brzuch. Trening na płaski brzuch w miesiąc może zająć nawet 15 minut, dlatego warto wykonywać go nawet dwa razy dziennie, np. rano i wieczorem.
  1. W pozostałe dni należy wykonywać trening cardio, aby spalić tłuszcz, który znajduje się na mięśniach. W ten sposób łatwiej uzyskamy płaski brzuch w miesiąc. Pamiętajmy, że płaski brzuch to nie tylko silne mięśnie, ale też minimalna tkanka tłuszczowa.
  1. Płaski brzuch w 30 dni będzie możliwy, jeśli połączymy ćwiczenia z dietą. Pamiętaj, aby dietę urozmaicić warzywami i owocami oraz pić dużo wody. Dzięki temu po miesiącu będziemy się cieszyć płaskim brzuchem.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy