Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 4 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Arytmia serca po zażyciu dopalacza

ja mam 14 lat i mnie zastanawia czemu utrzymuje sie to tyle 1 miesi temu tesz zarzy łem za duzom dawke dopalacza i mniałem arytmnie serca i mama muwi ze to nerwica
MĘŻCZYZNA, 14 LAT ponad rok temu

Witam serdecznie, Trudno jest przewidzieć skutki działania dopalaczy oraz czas ich utrzymywania się, gdyż do końca nie wiadomo, jakie substancje są używane do ich produkcji. Ja radziłabym Ci iść do lekarza ogólnego, by sprawdzić czy pod względem fizycznym wszystko jest w porządku. Jeśli stan Twojego zdrowia fizycznego okaże się dobry, a Twoje objawy mimo wszystko będą się nadal utrzymywały, wskazana będzie konsultacja u psychologa bądź psychiatry. Pozdrawiam

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
0

Dzień Dobry,

Twój organizm potrzebuje sporo czasu, żeby mógł się ponownie zregenerować po aplikacji... Dostałeś sygnał z ciała, że Twój organizm nie chce dopalaczy...

Życzę Ci udanych wyborów, irena.mielnik.madej@gmail.com

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy