Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 3 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Badanie testosteronu przy stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych

Witam, mam 19 lat. Stosuje tabletki antykoncepcyjne. Zauwazyłam u siebie zwiekszone owłosienie na ciele. Zrobiłam badanie i wynik testosteronu to 48,0 ng/dl . Co to moze oznaczac? Czy jest to dobry wynik czy zły?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Czy HTZ jest bezpieczna?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ jest bezpieczne. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa. Po badaniu będzie można określić odpowiednie dalsze postępowanie.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety