Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Białe krostki po kuracji Axotretem

Mam cały czas jeden problem :/ w czerwcu tego roku zakończyła m kuracje axotretem i teraz po tym czasie widzę ze znów wychodzą mi białe syfki :/ nieco mniejsze niż przed kuracja ale są :/ znów . Tyle kosztowala kuracja a tu nic nie dało. Nie mam już kontaktu z ta pani dermatolog wiec proszę tu o dobrą radę co robić
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku różowatego

Trądzik objawia się nie tylko nieestetycznymi krostkami. Może również przybierać postać czerwonych plam. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Jeśli problem trądziku nawrócił, powinna Pani ponownie skonsultować się ze specjalistą dermatologiem, który oceni skórę twarzy oraz wdroży właściwe leczenie.

0

Witam proszę zacząć wizytę od konsultacji u lekarza medycyny estetycznej , bądź dermatologa. Skóra zostanie dokładnie obejrzana i zbadana, zostaną dobrane jak najodpowiedniejsze metody leczenia. Najskuteczniejszą metodą na blizny i trądzik jest zastosowanie peelingów medycznych w połączeniu z lekami do stosowania na skórę odpowiednio dobranymi do stanu skóry. Można wykonać badania helicobacter pylori, badania na posiew bakteriologiczny oraz odwiedzić dobrego dermatologa, który dobierze terapię lekową doustną oraz preparaty do smarowania na skórę.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy