Mężczyzna , 23 lata bol glowy goraczka, katar, kaszel wymioty itd, rano wymiotowalem wiec wzialem wczesniej wypisany lek przez lekarza torecan i chyba wzialem o jedna tabletke za duzo, max dawka t 2/3 tabletki na dobe, ale wiem ze jedna zwymiotowalem razemz tabletka od kaszlu i od goraczki i weglem leczniczym lekarz powiedzial zebym tak wiecej nie robil czulem sie oslabiony i senny i sucho mi bylo, ale zbadal i powiedzial ze ok, balem sie ze cos mi sie stanie, wiecej nie wezme tego leku, mogl mnie zabic, uszkodzic?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

Artykuły na ten temat
Leki i suplementy

Nurofen

Nurofen

Ból może skutecznie zakłócić nasze funkcjonowanie. Nasilony, w znacznym stopniu utrudnia lub całkowicie uniemożliwia wykonywanie pracy i wypełnianie codziennych obowiązków. Rozwiązaniem są leki przeciwbólowe, których rynek medyczny oferuje mnóstwo, m.in....

Gorączka

Ból głowy z tyłu - przyczyny, migrena, objawowe, nadciśnienie

Ból głowy z tyłu może być wynikiem przemęczenia, naciągnięcia mięśni karku, przeziębienia, zmiany ciśnienia, ale również może sygnalizować bardziej poważne schorzenie. Jakie mogą być przyczyny bólu głowy? Czym jest ból klasterowy? Czym charakteryzują...