Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 8 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból piersi tydzień po okresie a ciaża

Mam 25 lat. Lekarz przepisał mi tabletki, niestety przy drugim opakowaniu nie czułam się zbyt dobrze i przerwałam stosowanie. Nie zabrałam 3 różowych i 4 białych tabletek. W drugim dniu przerwy kochałam się z mężem bez zabezpieczenia. Po 3 dniach dostałam okres i myślałam, że wszystko gra. Niestety jakiś tydzień po okresie zaczęły mnie boleć piersi.
Jestem 7 dni przed planowanym okresem i cały czas bolą. Jestem strasznie senna i zmęczona. Czy jest jakieś prawdopodobieństwo, że jestem w ciąży?

KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu
Lek. Aneta Zwierzchowska
79 poziom zaufania

Witam!

Szansa, że z powodu nie przyjęcia trzech ostatnich zawierających hormony tabletek (różowych) zaszła Pani w ciążę, jest nieduża. Radzę jednak wykonać niezwłocznie test ciążowy. Jak rozumiem, nie przyjmuje Pani już tabletek (gdyby je Pani wciąż przyjmowała, to w razie pozytywnego wyniku testu, powinna Pani koniecznie od razu je odstawić). Warto też wiedzieć, że po odstawieniu doustnej antykoncepcji miesiączka może nie być od razu regularna.
Pozdrawiam serdecznie!
 

Lekarz w trakcie specjalizacji z położnictwa i ginekologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety