Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból ręki i łydki a przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych przez 4 lata

Witam.Mam pewnien problem.Od pewnego czasu boli mnie prawa reka i łydka nogi.Ból jest staly ale raz łagodny raz mocniejszy,Nie codziennie boli.Zrobiłam badania krwi wyszlo ze mało żelaza.Doktor zapisala mi tabletki i za miesiąc kolejne pobranie krwi.Martwie sie ze może byc to poczatek zakrzepicy tym bardziej ze bralam 4 lata tabl.antykoncepcyjne(ktore juz odstawilam,chociaz wolalabym je nadal zazywac).Czy to moze byc wina zazywania tabletek antynokcepcyjnych? Proszę o porade.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Czego unikać w ciąży?

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Właśnie wtedy powinna ona szczególnie dbać o swoje zdrowie i samopoczucie. Obejrzyj film i dowiedz się, czego powinna unikać kobieta w stanie błogosławionym.

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

A jak wychodzą badania krwi pod względem jej gęstości? czy jest zaczerwieniona kończyna? czy nastąpiło zwiększenie obwodu kończyny. Proszę koniecznie udać się do lekarza, bez badania nie można nic więcej powiedzieć.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety