Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból zęba po włożeniu lekarstwa w celu odbudowy

Czy ząb po włożeniu lekarstwa (ok. tydzień temu) w celu odbudowy ma prawo boleć? Jeśli dobrze kojarzę to jest tlenek cynku. Wcześniej ten ząb był zaplombowany kilka mięsięcy temu i pobolewał przy ugryzieniu czegoś twardego. Potem został rozwiercony lekko i zalepiony jakimś cementem tylko, przez bardzo niekompetentnego stomatologa i zaczął boleć już regularnie, ale nie mocno. Teraz jest włożony ten tlenek i co jakiś czas pobolewa tak samo jak przed samym włożeniem tego tlenku. Czy to normalne?
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Domowe sposoby na bolący ząb

Lek. dent. Bogdan Jaremczuk
Lek. dent. Bogdan Jaremczuk Stomatolog

jeśli nie jest to ból samoistny w nocy a dolegliwości nie są bardzo nasilone to ząb ma prawo dawać takie dolegliwości - można podejść do stomatologa sprawdzić czy wypełnienie tymczasowe nie jest za wysokie aczkolwiek tlenek cynku jest na tyle miękki że w trakcie jedzenia dostosowuje się do prawidłowego zwarcia pozdrawiam lek., lek.stom. Bogdan Jaremczuk

Tak, ząb może pobolewać lub dawać odczucie dyskomfortu. Szczególnie, że podaje Pani, iż jest to ząb "po przejściach". Proszę nie martwić się na zapas, jednak jeśli dolegliwości utrudniają Pani codzienne funkcjonowanie powinna Pani udać się swojego lekarza w celu korekty lub wymiany opatrunku na inny materiał tymczasowy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy