Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle brzucha, wymioty a stosowanie leków przeciwbólowych

Witam mam problem taki ze od 4 dni mialem silny ból brzurza bylem u lekarza stwierdzil ze mam wziąć tabletki przeciwbólowe , i próbować pic . dziś mija 5 dzień byłem w holederskim szpiutalu zrobili e.K.G badanie krwi i wyniki wyszyły dobrze ale wciąż mam problem jak coś zjem lub napije się zaraz wymiotuje czy robie mały łyk wody zaraz wszytko mi się cofa nie wiem co mam robic Lekarz holederski mowi ze mam pic ale zmiany zadnej wyglodam jak trup . i odesłali mnie do domu
MĘŻCZYZNA, 51 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Tak jak zalecają lekarze proszę dbać o nawodnienie, można kupić dodatkowo w aptece elektrolity, jeśli te wymioty nie ustąpią być może konieczne będzie płynoterapia dożylna, proszę udać się jeszcze raz do lekarza jeśli objawy nie będą ustępować

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety