Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle głowy po stosowaniu kropli na jaskrę

Byłam u dwóch lekarzy okulistów i jeden przepisał mi krople na jaskrę ( ciśnienie 21 i 22 ) pole widzenie prawie dobre , ale po stosowaniu tych kropli zaczęła mnie boleć głowa . oczy i nos . Nie mogę dostać się do okulisty więc odstawiłam krople .Czy to może być dla mnie niebezpieczne i jakie objawy powinny mnie zaniepokoić ?
KOBIETA, 58 LAT 11 miesięcy temu

Przyczyny autyzmu

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu? Obejrzyj film i dowiedz się, jakie są jego przyczyny.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety