Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 2 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle i ucisk w klatce piersiowej po zakończeniu stosowania leków

Witam. Poprzednio pytałem o dolegliwości sercowe po stresach i sporym wysiłku. Lekarz rodzinny zalecił lek Acard 75. Po 2ch miesiącach zażywania dolegliwości zanikły, lecz po 4ch dniach od zakończenia kuracji dolegliwości powróciły tzn bóle i ucisk w klatce piersiowej, ból lewej ręki oraz osłabienie. Czy należałoby powrócić do leku Acard czy jednak lepiej ponownie skonsultować się z lekarzem?
MĘŻCZYZNA, 38 LAT ponad rok temu

Stres a zawał serca

Nadmiar obowiązków, presja czasu, dynamiczne życie, powodują życie pod ciągłym stresem. Jego długotrwałe działanie niesie destruktywny wpływ na nasze zdrowie. Warto jednak pamiętać, aby nie obarczać stresu winą za rozwój wszystkich chorób, gdyż inne czynniki, mają w tym o wiele większy udział.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy