Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle i zawroty głowy, brak apetytu po oddawaniu krwi

Witam. Mam 18 lat i od czasu, gdy pierwszy raz oddałam krew ciągle źle się czuję. Mam bóle i zawroty głowy , brak apetytu, w ciągu ostatnich dwóch dni 2 razy straciłam przytomność, jestem osłabiona, chwilami nie wiem co się wokół mnie dzieje (wszystko jest jakby w spowolnionym tempie), czasami nie mogę podnieść się z łóżka a jeśli już wstanę- ściemnia mi się przed oczami. Nie pije. Nie palę. Co może być tego powodem? Czy powinnam skontaktować się z lekarzem rodzinnym? Pozdrawiam.
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Odkryto nowe grupy krwi

Ciało człowieka cały czas zaskakuje. Dwie nowe grupy krwi, pokazują jak niewiele jeszcze wiemy na temat naszego organizmu. O tym, co nowe odkrycie niesie za sobą opowiadają dr Michał Sutkowski, lekarz rodzinny oraz Hanna Stolińska-Fiedorowicz, dietetyk.

Witam. Objawy prawdopodobnie spowodowane są zbyt dużą utratą krwi. Proszę zgłosić się do lekarza rodzinnego.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy