Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle serca i uczucie zmęczenia przy trądziku i gronkowcu w nosie

mój syn ma 19 lat. od roku bierze izoteks , wcześniej brał wiele innych leków(antybiotyków, autoszczepionka)to wszystko na trądzik i na gronkowa w nosie, w tej chwili źle się czuje narzeka na serce, szybko się męczy, lekarz dała mu skierowanie do kardiologa.(kiedy miał 9 lat robione miał echo sera , było w porządku) jego wyniki nie są do końca dobre NET2,2(2,5-5)NEUT34 procent(45-70) LYM51proent(25-50)EOS5,7(1-5)ALY2,7(0-2,5)McH 35,8()31-35 MXD15,5(do 15) bardzo się nim martwię iwona
ponad rok temu

Jakimi grzybami można się zatruć?

Witam! Zmiany w morfologii krwi obwodowej i samopoczuciu syna mogą wynikać z działań niepożądanych izotretynoiny. Przede wszystkim należy monitorować dynamikę zmian i powtórzyć pełną morfologię krwi wraz z ręcznym rozmazem, aby stwierdzić czy zmiany się nasilają. Wyniki badań syn powinien skonsultować z lekarzem prowadzącym całość leczenia. Pozdrawiam.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy