Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle w klatce piersiowej podczas 7-dniowej przerwy w przyjmowaniu Microgynon 21

Witam. Stosuję lek Mcrogynon21 i jestem aktualnie w trakcie 7-dmio dniowej przerwy. Od 2 dni występują bóle w klatce piersiowej ale z mała częstotliwością, może tak 2 razy na dzień. Czy jest to normalne czy muszę udać się na wizytę do lekarza ginekologa?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki Stażysta/Rezydent, Łęczna
82 poziom zaufania

Witam!
Bóle w klatce piersiowej mogą być spowodowane zaburzeniami w obrębie układu sercowo-naczyniowego czy pokarmowego. Proszę udać się na wizytę do lekarza rodzinnego, który wdroży odpowiednie postępowanie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety