Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesne miesiączki po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

Bralam tabletki antykoncepcyjne , przestalam ze wzgledu na mojego chlopaka gdzyz mialam straszne chustawki nastrojow . Po odstawieniu tabletek ( zostaly mi przepisane ze wzgeldu na bolace misiaczki ) bolesne okresy wrocily . Czy zeby zlagodzic bol moge przyjmowac tabletki tylko tydzien przed okresem ? Dziekuje za odpowiedz :)
KOBIETA, 24 LAT 11 miesięcy temu

Bóle menstruacyjne

Lek. Aleksandra Witkowska Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

Nie, nie można przyjmować tylko części tabletek przed samą miesiączką bo to rozreguluje cykl i nie zmniejszy Pani dolegliwości.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety