Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 6 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak krwawienia przy przyjmowaniu antykoncepcji hormonalnej

Witam, Mój lekarz przepisał mi tabletki antykoncepcyjne. Nie pamiętam nazwy ale chyba to TENNA.(wyrzuciłam pudełko) Jutro powinnam zacząć następne pudełko. Mam problem bo nadal nie mam okresu. Jestem osobą bardzo zdyscyplinowaną i brałam tabletki regularnie.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Jednorazowy brak krwawienia nie powinien być powodem do niepokoju. Niemniej jednak warto wykonać test ciążowy.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy