Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak krwawienia z odstawienia przy stosowaniu tabletek

Witam, brałam tabletki antykoncepcyjne (tylko 3 opakowania) jednak tabletki postanowiłam odstawić. Nie miałam tzw. "krwawienia z odstawienia". Słyszałam, że po odstawieniu tabletek może nie wystąpić miesiączka. Czy to prawda? A jeśli tak to kiedy mogę spodziewać się miesiączki i kiedy wszystko wróci do normy?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, powrót do fizjologicznego cyklu może trwać do kilku miesięcy, ale i może pojawić się od razu w ciągu miesiąca. kwestia indywidualna

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy