Kobieta

Dwa miesiące temu lekarz mi zmienił tabletki i od tej pory nie miałam jeszcze miesiączki. Zrobiłam sobie testy ciążowe, wyszło mi, że nie jestem w ciąży, a zaczęłam brać 3 opakowanie tabletek i nie wiem, czy dobrze zrobiłam. Proszę o rady!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie 79
Redakcja abcZdrowie Stażysta/Rezydent, Warszawa Śródmieście
Edytuj odpowiedź

Witam!

Jeśli wykonała Pani testy ciążowe i były one negatywne, to najprawdopodobniej nie jest Pani w ciąży. Być może nowe tabletki są "za mocne", mają troszkę za dużą dawkę hormonów i dlatego nie występuje krwawienie z odstawienia (stężenie hormonów nie spada wystarczająco podczas 7-dniowej przerwy, na tyle, aby wywołać krwawienie). Proszę udać się do swojego ginekologa.

Pozdrawiam! 

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Ginekologia – Profilaktyką i leczeniem chorób wyłącznie żeńskiego układu płciowego zajmuje się ginekologia. Problemy ginekologiczne obejmują zaburzenia miesiączkowania, stany zapalne pochwy, antykoncepcję, niepłodność, nowotwory narządów rodnych, badania piersi, anorgazmię, problemy z ciążą, nadżerki czy zapalenia przydatków.
  • Ciąża – Dwie kreski na teście ciążowym potrafią uszczęśliwić niejedną kobietę, która stara się o dziecko. Jednak w pierwszych tygodniach ciąża może dać się we znaki: poranne mdłości, bóle głowy, wrażliwość na zapachy, zmienność nastrojów – to tylko niektóre z pierwszych objawów ciąży.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: